Wednesday, April 20, 2011

zadnjih dvajset dni

Ja, toliko dni se že nič ne dogaja. Na srečo le na mojem blogu.
In ta čas vmes, med enim in drugim blogom zelo blagodejno vpliva name Ne čutim nikakršnega pritiska na seboj, nehal sem s samopotrjevanjem in vse skupaj je bolj spontano.
In zato boljše.
Tudi fotke. So mi bolj všeč.
Drugače pa ja, fino je, lepo vreme in malo faksa.

Tihožitje. Po žuru kakopak.

Banane za moč.

Čudna bitja se sprehajajo po LJ.

In tudi manj čudna.

Ja, res sončen je ta april. 
Tok-tok.

Avtoportret na ŽP LJ.
Enkrat bom posvetil eno objavo le sebi in svoji narcisoidnosti.

Diagonala.

Hitro na vlak.

In na vlaku.

Računalnik je nekaj najboljšega.

Nik.
Čudovito strašljivo tule izpade.
Naja, njegova sestrica.

Pred računalnikom.

Ja, smešno.

Daša in Nik.

Le Daša.

Spet v LJ.
Jutranja izmena za Gimnazijo Brežice.

Kdaj pa kdaj tudi kakšen deci.

Oboki, oboki, oboki.

Đoging v stari Ljubljani.

Mimo.

S kolesom na grad.

Okna.

Pusi.

Drevesa.
Ja, odkar sem se nazadnje oglasil so lepo ozelenela.

Okno.

Drevesa.

Lovski ps.

Ljubljana z gradu.

V Ljubljano z gradu.

Retard.

Mk 2.

Mk 3.

Na klopci.

Nlb, nekje globoko v gozdu.

Angry birds.

Vid s svojim lepim ponijem.

Vid z magistratom.

Ketnanje ponija.

Pogovor ob svečah.

Pri tunelu.

Še zadnje veselje na res dotrajani dotrajani pojstli.

Ocenili smo, da si za abrahama zaslužita novo.
Na praznovanju.

Bilo je veliko plesa.

In veliko pijače.

Ja, res veliko pijače.

Do nadaljnjega, dragi moj, na branje.

5 comments:

Katarina Jazbec said...

Very good, tale objava mi je zelo všeč :)!

Anonymous said...

Ah, ta Izmena za Gimnazijo Brežice je tako nostalgična. Super fotka! :)

Žan Kuralt said...

Super objava!! :)

Vido said...

matr tele sveče in očala me pa spomnejo na tisto fotko izpred davnih časov ko si me slikal v fontani, mislim da so ble sveče skoraj takšne :)...

Vili said...

my favourite: s kolesom na grad