Wednesday, March 09, 2011

da, še brcam

Čeprav do foto-zadev nekako ne čutim več tistega kot včasih, še vedno naredim fotko ali dve. Čisto tako, da malo razgibam objektiv in zaklop. In da kaj objavim tule.
Premor je bil malo daljši, zaslužen po sijajni borbi z zimskim semestrom, ki bo v indeksu ohranjen v res lepem spominu.
Treba je bilo spočiti glavo in pretegniti kosti in mišice po večtedenskem sedenju. Ker smo se tudi mi zbali, da bo zaradi združenega termina šolskih počitnic na slovenskih pobočjih prevelika gneča, smo šli na bencinsko, natankali avto in pičili v Sarajevo kot mnogi drugi rojaki.
V enem tednu sem naredil natančno 12 fotografij 5 motivov, preprosto se mi razen smučati, kuhati in pomivati posode ni resnično nič dalo.

Kratek pregled treh tednov.
V bistvu nič novega, še vedno ne maram in ne morem fotkati ljudi.

Tihožitje.

Pečka, ki po enormnih investicijah časa in dobre volje, greje kot pra....

Poleg vsesplošne beline drug tipičen prizor v celotedenskem sneženju.

Doma v Slovenija pa zima vsaj kar se temperatur tiče še vztraja.

Moja bolestna narcisoidnost jebiga.

Ob Savi na sprehodu.

Na drugi strani Save, cesta.

Pogorišče.

Peščena plaža.

Ja, Sava.
Moram priznati, da me kar začara, tudi ko jo opazujem z vlaka, zakon je.

Daša je pa vedno korak pred mano.

Gremo na viteške igre.

In srečamo le palčke.

Tako pa zgleda ko se Liza igra z aparatom.

Pa jo ustrelim nazaj!

Spet je treba v Ljubljano na faks, Lina je zato vsa žalostna.

Narcis in železnica.
Zadnje čase moja najbolj čislana motiva. Na eni fotki.

1 comment:

Žan Kuralt said...

Lepo, da še brcaš. Objava oz. fotke pa ene boljših v zadnjem času. Zelo všeč.

LP Žan