Thursday, December 09, 2010

razvada

Fotkanje v črnobeli je razvada.
Popolna.
Ne razmišljaš o barvah, s katerimi bi se drugače onegavljal v digitalni temnici, ne ničesar ni, kar bi te omejevalo.
In potem naredim kakšno fotko v barvah, mogoče celo v raw ... In se mi odpre cela vrsta enih možnosti/obveznosti, kako prav izpiliti fotko.
Ne, bom kar pustil svojemu aparatu, da mi pali ČB pa naj se to sliši še tako absurdno.

Cmera, Liza pač.

Aja, pa še nekaj.
Se mi zdi, da moram vedno objavljati frišne fotke, kot da tiste izpred meseca niso več dobre za na splet ...

2 comments:

Adrijan.si said...

Jaz sem pa čisto kontra. Nevem zakaj, ampak mi le redko kera fotografija izgleda dobra v ČB tehniki. Morda pa rabim naredit le eno serijo in se bom potem nekako privadil. Hmmm, nebi vedel!

Drugače imaš pa super fotografije, na hitro sem pregledal blog, ampak res na hitro, ker imaš ogormno objav. najbolj mi je ostala v spominu tista z ogromno golobi v zraku in potem še odsev v šipi od avta. Res zanimiv pogled na svet. Bom pa še enkrat šel počasi čez cel blog, tako da si lahko pogledam vse portrete.

Lenart Senica said...

Ja, vsakomur svoje, meni paše tebi ne :)
Hvala za pohvalo, če se boš pa kdaj prebil skozi cel moj blog, ne vem, ti pa že zdaj čestitam za poskus; je kar obilo fotk in tudi teksta :)