Thursday, December 30, 2010

predzadnji letos

Ker jutri ne bo dosti časa, pišem tole objavo že danes.
Zakaj jo pišem? Ja, ne vem, razlogov je kar nekaj, povod pa - novo leto.
Po kar dolgi pavzi, miselnem in fizičnem odklopu od fotografije sem spet poprijel za aparat. In to je bila tudi edina logična poteza. Vmes sem dostikrat pomislil, da bi prodal vse skupaj, si morda kupil kak poceni avto ali pa gomilo droge, ampak ko malo tuhtaš, spoznaš, da se itak nič ne izplača, sploh pa prodaja fotografske opreme, ki še vedno dobro deluje, vredna ni pa nič.
Sploh pa nočem pod ceno prodati opreme, za katero sem dal svoj denar.
Sploh pa nočem prodati opreme, ki mi je prinesla toliko veselja ...
In sem spet začel veselo pritiskati. Škljoc, škljoc, škljoc ...

In seveda ni trajalo dolgo, ko me je spet potegnilo bloganje in objavljanje fotk na spletnih foto skupnostih. Vse lepo in prav, če me to ne bi izčrpavalo. Kot večina slovenceljev tudi sam težim k perfektnosti, če pa ta ni dosegljiva, pa se trudim biti vsaj konstanten. In tako sem vsak dan od 2. novembra dalje na blogu nekaj objavil. Vsaj eno fotko in kakšno besedo poleg.
Ja, sprva me je veselilo, predstavljalo mi je nekakšno 'šponanje', da vsak dan dam nekaj iz sebe. Kakšno fotko.
In sem začel tudi več fotkat - super. Res super, spet sem začel jemati aparat s seboj, z menoj je bil na dolgih sprehodih po prestolnici in drugod.
Kaj kmalu pa se je pojavil problem - zmanjkovalo mi je - ne fotk - ampak časa! Fotk je mnogo, še vedno nisem objavil vseh, ki so mi všeč. Resnični problem je čas. Tak hobi ti pobere mnogo več časa, kot se ti sprva dozdeva. In težnja po vedno boljšem požre mnogo živcev in je povod neprespanim nočem, ko razmišljaš, kako bi lahko kadriral, kaj si zamudil, kaj bi lahko bil tvoj mini foto projekt naslednjega leta itd itd.
In tako ti zmanjkuje časa za pomembnejše stvari v življenju.

In ZATO sem vesel, da se leto izteka - to bo naravna prelomnica. Sam pri sebi sem sklenil, da ni več potrebe po objavi vsak dan. Ne, enkrat na teden z malo več teksta in fotografij bi bilo super. Če mi bo le uspelo.

Beg.




Drug problem je bolj tehnične narave - o fotografski opremi, o velikosti le-te, o naslednjih korakih ... 50mm definitivno ostane, bi pa rad poskusil kaj novega - no, mogoče me v novem letu čaka kaj novega.
O tem pišem kdaj drugič.

1 comment:

Anonymous said...

PEACE, BROTHER !
DO YOU HAVE A FEVER ?

IT IS NOT THE LAST ONE.....