Monday, September 29, 2008

topla malca

Naša šola je v letošnje leto vkorakala okrepljena z novostmi.
Ena izmed njih je nov člen hišnega reda, ki govori/naklada o prepovedi fotografiranja v prostorih šole. S tem se ne ubadam preveč, naj imajo svoje veselje, jaz pa svoje.

Druga, vsem ljubša novost pa je TOPLA MALICA, ki je postala vseslovenska - vsak dijak naj je topló!

No, Posavje je ena izmed bolj zaostalih regij, zato je tudi malica malo zaostala.
Vso slast in obilje toplega obroka smo tako okusili danes!

Njami, še bi, Mami!

Več tule.

6 comments:

Cynical Child said...

he he - pametno, da ignoriraš pravila;) jaz jih tudi po trgovinah - se delam neumno, dokler mi varnostnik izrecno ne pove, da se ne sme fotografirat... pol pa rečem: aja? nism vedla... pardon;)
pa čestitke k topli malci

Blaž said...

še ena superduper akrobacija političnih umotvorov. Toliko kot so zdaj zbegani tako profesorji kot dijaki, še ne pomnem.. Začuda le, da vam še ni zavrelo..

tole okoli hišnega reda sem se pa vprašal takoj, ko sem videl fotke.. Šele potem sem šel brat spremni tekst.. No ja.. Če objavimo na ePosavje, boš za nagrado takoj dobil zagovor v "ovalroom-u" :))

RokP said...

Kaj pravš da ste zaostali.... usaj mate toplo malco :D
naša šola ki je v samem centru vsemogočne Ljubljane ma pa sendviče, pa še to vedno manjše haha


L.P.

Elvis O. said...

MMMM To bi še jst zmazal z veseljem:)

Glede pravila pa pametno si se odločil da ga ignoriraš :)

Ata Pizdun said...

Topla malica... No, upam da se vam obnese. Pa pridem kdaj na obisk, da se pošteno najem :D

PP!
--
by Ata Pizdun

bloodi said...

ka vam hasne topla malca če mate pa prostore mrzle v uni podrtiji:D