Tuesday, August 12, 2008

včeraj ponoči - perzeidi

Trenutno naj bi bilo obdobje, za katerega so značilni perzeidi - meteorski dež. Aktivnost naj bi bila več kot 100 vidnih "utrinkov" na uro.
In to je tudi mene včeraj ponoči zbezalo iz postelje. Pograbil sem stativ, aparat in hop. No, kot sem pričakoval, nisem bil pretirano uspešen in zavoljo tega sem kmalu obupal.
Zvezde niso zame.

Zato sem poskusil nekaj drugega. Poskusil sem se v nočnemu osvetljevanju s flešem. Tudi nad tem sem kmalu obupal.
A vseeno mi je ostalo nekaj za pokazat'.

Sosedje.
Grr ... Pa tako fajn je bilo, ko smo bili tako bolj na samoti.

Naša hiša =)

Marsovci na vrtu :P

6 comments:

Primoz said...

Potrpljenje, potrpljenje :P

Anonymous said...

omfg mate vi noro bajto stari moj. dej jo še kei poslikej

.ŠpeLko^^ said...

jaa nooo. ei tega noraa je =O =D. ka je tvoj daddy brad pitt? XD

Tadej said...

Huda hiša...

Elvis O. said...

zanimiv dizajn hiše imaš :)

Ata Pizdun said...

o, ja... meteorski dež. Jaz sem jih čez poletje videl najmanj 10, pa jih nikoli ne iščem...
je pa zagotovo to popolnoma drugače, kot če jih loviš s fotoaparatom.

No, ajd, da ti še jaz pohvalim, če že ravno vsi... lepa hiša ...

--
by Ata Pizdun