Monday, August 18, 2008

NA MORJE!

No spet sem sem se vrnil z morja in spet je bilo fajn.
Fotkal nisem veliko, raje sem užival v prijetni mediteranski klimi, kartanju, kozarčku rujnega in lepem vremenu.
Tudi morje je kul, le kakšno °C pretoplo.

Na Krk sva se z mojim ljubim tastom peljala čez Lendavo.

Finiširanje nove avtoceste je stresno, verjemite.

Ko sva dospela na Krk, je bil že večer.

Moja ljuba tašča. =)

In njena hčerka.

Morske hrane ni manjkalo; super!

En klasičen morski cuker.

Bližala se je nevihta.

Ki je res fajn treskala.

Lepu je blu.

11 comments:

darja said...

zet.kdaj greš spet na morje?darja

Lenart Senica said...

Čim prej, upam :)

darja said...

no ok :)se vidiva.lp

Cy said...

Ma ti sam pohajaš okol. Naslednjič gremo skupi, ok?

dr.M said...

matr ej kr uživaš...:)
drgač pa zadno fotko s strelo bi si mau sposodu če dovoliš... ne bo šlo za komercialne namene, bo sam ozadje na mobiju:)...
raj prašam za dovoljenje ko pa ledvico riskiram:P

Anonymous said...

hehe..spomnem se te nevihte..ob 4ih zjutraj.. grozno je blo.. si se mogu kej oglasit..:) jaz sem blizu. :D Marin aka P87

Lilo said...

ugibam.. šilo? ;D

Puff Puff Grrl said...

Super fotografije. Še posebej mi je všeč tista klasika s čolnom. :)

Gregor said...

Tašča, pardon fotka tašče rula... :)))

Ata Pizdun said...

zakon strela...

drgač pa, way too much travel man, hehe sem ti fouš

--
by Ata Pizdun

this too will pass said...

a great set