Thursday, July 03, 2008

SUPERPUNČKA

Na letališču v Iraklionu, ob dvourni zamudi in ob vsesplošnem dolgčasu je obilico časa za igranje.
Lize seveda.
Jaz sem že malo prestar za tekanje gor in dol.
Se je pa kot nalašč v istem delu letališča znašla une petite fille appelée Berenice.
Ne, nisem vadil svoje francoščine, raje sem fotkal.

Portretek.

Prebiranje slovenskih Cicibanov.

Prišepetavanje. Liza se je delala, da je razumela.

Igra z balonom. Ko je počil, je bilo, kot bi ustrelil s pištolo. Tehnika, ki je na letališču ni priporočeno izvajati.

Obe.

Ni se marala kaj prida fotkat. No, malo pa vendarle.

Moja najljubša. Taka Unicef; medrasna komunikacija.





P.S.: Gospod Kristjan Janc, v spominu bom ohranil vse, kar si storil v Sevnici za nas mlade in
za vse nasploh. Našo občino si pripeljal na dostojno raven, hvala ti.
Sožalje vsem svojcem umrlih.



11 comments:

Smrkec said...

Zadnji2 sta mi noro dobri;)

Bravo!

dixy said...

zadnja absolutno zmaga.

Dan said...

Ajoj.. spet mi je zbrisalo komentar.
Napisal sem nekaj v stilu:

Dobrodošel nazaj!

Reportaže so mi všeč.. samo nekoliko kratke, a boš še kaj objavil? :D

gregor žnidaršič said...

Odlične fotke! Prva je top..
LP

somefour said...

Ahhh.. kapo dol.

Fenomenalno. Take tople slikce.
Makes me go back.. :D

Osebno: prva in peta.

:)

Lenart Senica said...

Hvala vsem

Dan, ne da se mi reportaž delat, bedne fotke mam.

Cicle said...

dobre:) ampak tud men je zadnja najbolj všeč:)res bi bla laho za unicef:)

Iztok Kveder said...

prva in zadnja...odlični

renne said...

svetovne fotke...zadnja unicefova pa mi je res enkratna. kar na steno bi jo dal :)

Jan Pirnat said...

Super fotke una UNICEF pa še posebi... :) pa dobrodošel nazaj :D

Gregor Harih said...

Zadnji dve sta res super. Zdaj pa še samo čakaj na kak primeren natečaj in zmaga je tvoja.... ;)