Tuesday, July 08, 2008

milič in njegove "SODELAVKE"

Zadnjič sem obiskal svojega dragega sošolca, ki si je za čez počitnice in nasploh zrihtal fino delo.
Bolj malo dela, možnost poškodb pri delu pa je velika - od dvanajsturnega sedenja se da dobiti prav lepe žulje, hehe.

No, obiskal sem ga, ker mi venomer toži, kako dolgčas mu je, kako nima ničesar za počet, kako je oh in sploh ubog.
Pa ni, vam povem!

Družbo mu krajšajo mične gospodične, lepših si skoraj ne bi mogel zamisliti.
Aja, pozabil sem napisat - Milič dela kot vratar v podjetju Lisca.

Vesel je bil, ker sem prišel. Čeprav veselja ne kaže ...

Takole izgleda ena izmed sodelavk.

Takole drugi dve.

Prav nič mu ni težko, ane?

Dvojčici.

Kaj pa pravzaprav dela?
Nič. Malo se pogovarja po telefonu.

Dalj časa so telefonu bližje noge kot roke.

Predvsem pa kot tale gospodična pogleduje na uro.

Še nasmeh skozi lino v slovo.


Hehehe.

No comments: