Friday, June 20, 2008

Zadnji PORTRETI tretjega letnika

Svoje fotograske datume enačim s šolskimi. Zame ne obstaja leto 2008, ampak šolsko-fotograsko leto 07/08. Zakaj je tmu tako? Zato.
V letu 07/08 sem naredil veliko portretov. Preveč. Premongi se ponavljajo, obilo jih nima zgodbe, se pa najde kakšen, ki mi je res všeč. Kot naprimer tale, tale in tale.
Se najdejo tudi takšni, ki mi jih je uspelo prodati. No, dejansko denarja še nisem videl ...

No, dejansko se leto 07/08 izteka. Bilo je leto uspehov, srečnih dogodkov, veselja, brezskrbnosti in nasloh super.
  • Imam super punco.
  • Sodeloval sem pri dveh dobrih odrskih uprizoritvah.
  • Dosegel prav dober učni uspeh.
  • Pomagal postavljati razsatavo, na kateri so blestele tri moje fotke.
  • Naredil všečno serijo z mobitelom.
  • Sam od sebe začel brati že tretjo knjigo!
Naslednje leto bo zajebano.

Pogrešal bom "zajebancijo" pri in po športni vzgoji.

Pogrešal bom kozjebradca Mičota.

Pogrešal bom svetlobo, ki se za zidovi naše stare stare Gimnazije tako mehko odbija.


Ouje!

No comments: