Sunday, June 01, 2008

trije formati, lizika in Liza

Rad se igram s formati. Tistimi, tapravimi, kjer so razmerja stranic jasna, ne kar tako malo sem in tja. V bistvu sem mazohistično mahnjen na njih, kar ni nujno dobro. Če ni kompozicija ne tič ne miš, najverjetneje roma v koš. Čeprav trenutek, ki sem ga ujel ni bil slab.

Torej, danes vam predstavljam tri najubše.
Kvadrat; ta je en tak poseben. Zajeban.
4:3; tega nihče ne mara, saj imajo tako razmerje stranic kompakti in od vseh zapostavljen in zaničevan Olympus. Mene pa še kdaj prime po olyjevo.
3:2; ja, tega pa vsi "taresni" poznajo. Pfff.

Fotkice so pa nastale, potem ko sem Lizi dal liziko. Pred tem se je obupno drla.

Kvadrat + solzica na desnem očesu.

4:3. O ja, še se spomni Olyja.

3:2. Brez besed ...

1 comment:

Dan said...

Lepe fotke.