Saturday, May 24, 2008

POD DEŽNIKOM

Bil je dež. Deževalo je. Vseeno sva šla na sprehod. Pa ni bil ravno sprehod, no, bilo je deset minut razigrane hoje, skakanja po lužah, gledanja kapljic na živih mejah in neskončno uživanje.
Pa tudi fotoaparat je šel zraven.
V eni roki dežnik, v drugi 5ka, prst na sprožilcu.

Nekaj je uspelo.
Meni so zelo všeč.
Pa vam?


Stran.

Čakajoč tovornjak, ki bo čez dvajset sekind pripeljal mimo.

Barvitost deževnega dne.

Pogled gor, v nebo.

Njena mala pelerina.

Kvadrat.
Naprej. V Legoland.

Fotkat je zakon!

10 comments:

Jure said...

kvadrat;)

Lenart Senica said...

Kvadrati so včasih zakon, ane? :)

Sašo said...

svetovne so!! Barve so neverjetne..


lp

Bine said...

"Barvitost deževnega dne" mi je super, je pa izraz pri kvadratu nekoliko boljši ... Liza = ZAKON :D

Lenart Senica said...

Sašo, hvala, me veseli, da so ti všeč.

Bine, ja, meni tudi :)

Matjaž said...

super...kako vedno dobiš te goste in nasičene barve?

andrejc said...

Super fotke, zelo dopadlijive!

Lenart Senica said...

Matjaž, obdelujem v Rawshooterju, to najbolj vpliva, se mi zdi.

Andrej, hvala :)

Andrej Korenč said...

Fotkat je zakon, ja. Res zakon!
Še bolje si je ogledovat dobre fotografije in kle na tvojem blogu se vedno kaj "kvalitete" najde. Tele z marelo so res fajn; maš srečo, da maš te velke očke skoz pr seb - lepo.

LP, Andrej

Lenart Senica said...

Hvala, Andrej. Tvoje besede mi veliko pomenijo.