Tuesday, May 06, 2008

DANES

smo imeli pouk popoldne. Namreč pisala se je matura. Esej, če smo natančni. Zelo utrudljivo je imeti takole pouk, četudi sploh ni pouk, saj so profesorji malo bolj prizanesljivi, na njihove mrke obraze se včasih prikrade celo nasmeh.
Ne, popoldne ni fajn.
Fotkat je pa fajn.
Pa čeprav vedno enako, vedno s 50 mm, vedno na f/1.4.
Fotke so vedno drugačne.


Ko 50ka zgreši fokus.
HUD PESSS!

Socialn Plac.

Na železniški postaji, detajl.

Kot tale fotka.

Naš precednik.

Fotka dneva. V mojih očeh.

Takle sem na razredni sliki.

Takle sem, ko se portretiram.

Tako rdeč je Drax, ko se preoblači. Pa tudi drugače.

Skrinjar na vlaku, legendarni gomulki.

Hud peso - ko 50ka zadane!

Drugače je bil pa kar lep dan.
Zadovoljen z nekaj fotografijami. Jes.

7 comments:

Drax said...

Kak se ti da tko rdečo šopat :D
Pa tams e točno vidi da je Nataša. O...

Lenart Senica said...

Drax, jaz šopam samo kontrast. No, pa še kej druzga ... Ampak barv pa ne!

Ja, Nataša.

Drax said...

Čistn nikol? :/

UrosG said...

A te gumolke še vozijo? Sem mislil, da so jih že zdavnaj upokojili ;)

AhYm said...

A od Ljubljane ne boš pa dal nič slikc.
Sem te videl na Čopovi, malo si se poredil. ;)

Lenart Senica said...

Uroš, še vedno, na polno :D

Ahym, jap, na žalost :D

NiiiQa^. said...

Ej, tole je pa naš kuža :D