Wednesday, April 09, 2008

ROKOMETNA PRAVLJICA ali kako sem že pred poldnevom zapečatil potek današnjega dne

No, pa smo v polfinalu. Rokometaši Gimnazije Brežice so res pokazali, da lahko s primernim pristopom premagajo tudi veliko večje in bolj uigrane ekipe.

Fajn je blo. Organizatorji so se malenkost potrudili in uspešno izpeljali turnir s štirimi ekipami v dvorani, ki ima samo dve garderobi. Ni bilo nobenega negodovanja med dečki.

Šlo je za četrtfinalni turnir, v katerem so igrale ekipe Srednje šole Josipa Jurčiča Ivančna Gorica, Srednje zdravstvene šole Ljubljana, rokometnega oddelka Športne gimnazije Šiška in Gimnazije Brežice.
Ma, bilo je kar pestro, rokometaši pa povečini stari znanci.



Vse se je začelo nekam lagodno.


Prihod nasmejanih in favoriziranih Šiškarjev, ki so na koncu igrišče zapustili močno močno sklonjenih glav.


Začetni nagovor, mister Škof.

Obrat. Z Čebelcami v ozadju.

"Aaaaaaavsec!"

Izjemno prefinjena tehnika teka enega izmed sodnikov.
Khm khm.

No, zaradi takih stvari je vredno imeti širokotnik.

Posledično se lahko zgodi to ...
Matr, jezen sem na sebe ko pes.

Moja najljubša fotka dneva. Okej, če izvzamemo tisto zgoraj.

Med dvema tekmama, Lipar.

Iskanje lukenj. V obrambi.

Taisti sodnik je prikazal tudi izjemne spretnosti brazilske šole nogometa.

Polo, junak dneva.

In še za konec - pozdrav publiki.

Torej, kakšni so občutki? Kar se tiče navijaškega dela mene - fenomenalni. Kar se tiče fotografskega pa sem spet malo dobil realno sliko, kakšen fotograf sem. Še enkrat sem namreč spozal, da je športna fotografija ena najtežjih zvrsti fotografije. Vsa čast mojstrom. Pa jezen sem zaradi fleša.
Grrrrr

V polfinale sta se uvrstili ekipi Ivančne Gorice in Brežic.
Naslednja postaja - KOPER.
Ouje.

6 comments:

Dj Thomson said...

jao jao sodnik=) pajičev pob:P

CyMaN said...

Ej, sam teb kej u roke dat... jao jao.

Slike pa fajn, boljše kot po navadi. Top mi je pa iz prejšnjega posta.
Pa barve si tokrat res fajn poštimal, mi pašejo.

Lenart Senica said...

Cy, ma, zgodi se. Fora pa je, da je le ne plastika počla in se je tako priključek ločil od ostalega dela fleša. Amapak dela. sem s selotejpom zlepil in sem lahko pofotkal do konca.
Hvala.

Drax said...

Pajič ma vzornika :D
http://www.youtube.com/watch?v=l6SVi7-LQSw&feature=related

Denis Zupan said...

Oh, sirota, sozalje za flash;) No, ampak glavno da se bliska;)

Sicer pa bolje na kosih kot v morju;)
http://blog.slo-foto.net/chips/2007/10/11/resitev-guess-the-gadget-2/

simonkoležnik said...

No, moj pa je danes sel po zlu :( Padel mi je iz marele z dveh metrov direkt na beton in pocil LCD. Bliska se, se pa nobena nastavitev ne vidi :S