Sunday, April 13, 2008

MARSHMALLOW, klub MC Brežice, poslednjič

Slabo vreme, katastrofalni pogoji za fotkanje, nikjer za sedet, slab luft, premočeni čevlji.
To so besede, s katerimi bi objektivno opisal včerajšnji večer. Vendar je bilo vredno vse tole potrpeti. Zakaj? Ker so bili ti trni vstopnica za prečudovit koncert.
Zadnji koncert skupine, ki prihaja iz Kostanjevice na Krki - Marshmallow.

Vzdušje je bilo super.
Taka glasba in intimni ambient klubskega prostora sta zmagovalna kombinacija.

O glasbi ne bom zgubljal besed, je presežek lokalne scene. Res škoda, da Ana odhaja na Dansko.
Ana, tvoj vokal je fantastičen!

Cel band.

Ana - majhno dekle z velikim Glasom.

Tudi starši jih podpirajo.

Z nasmehom na obrazu.

17 mm včasih paše.

Tudi za video je bilo poskrbljeno.

Beno, Marko, Primož.

Primož, najbolj fotogeničen včeraj.

Ana, drž se! Nikoli ne bom pozabil tistega literarnega večera. In tebe.


Upam, da bom še kdaj slišal MM v tej zasedbi.
Pa četudi bo treba čakati leta. Glasba ostaja.

P.S.: Cel koncert fotkan na JPG, res super, sem mislil, da bo težje.

7 comments:

Ana said...

Uh,

prelepo. Nimam besed. Ja, literarni večer, kdo bi ga pozabil?

Lenart, hvala, hvala ti.
Prečudovito.

Tud js te ne bom nikol pozabla, tvoj blog bo na mojem spisku, gor, vsak dan. Vsak dan. Do zdej je bil in še zdej bo.

Drži se, iz tebe bo še veliiiikooo in še več!

***

GaPo said...

stari, vtrgane fotke. svaka čast
samo tisto ko maš pa zgori v glavi sm se pa kr vsrau ..
:D:D
ko tista lutkica iz žage če si kledu
ffs ...

uživi

Lenart Senica said...

Ana, na mail ti pošljem eno v rime stkano misel, ki sem jo kot posvetilo napisal sestri, ko je dopolnila osemnajst.
Matr, zarad takih stvari mi je žal, dane pišem več pesmi.
Čeravno bomo stotine kilometrov narazen, nas bodo še vedno blogi povezovali. TO je eden izmed smislov bloganja, povezovanje na neki drugi ravni.

Gapo, tnx, stari, za pohvalo :)

bloodi said...

z nasmehom na obrazu bi lahko preimenoval tud s šumom na obrazu:DDD dobre fotke kot vedno;)

CyMaN said...

Hjoj, mal mi je škoda da sem manjkal. Menda je blo res fajn. Fotke so pa pač obične, zadnja edino izstopa, čestitke za jpg :D

Lenart Senica said...

Blood, ja, treba je fotko dobit, pa čeprav čist šumasto:D Mene šum ne moti:)

Ja, Cy, fajn je blo.

bloodi said...

sej tud mene ne, sam taku pravim...dobro se čuje:D