Saturday, April 05, 2008

FRANCIJA, FRANCIJA, FRANCIJA

Okej, zakaj en teden ni bilo nobenega glasu od mene? Preprosto, odigrali smo drugi polčas prijateljske tekme s Francozi.
Lansko leto so oni prišli k nam (Postojnska jama, etc.), letos pa je prišlo na vrsto naše gostovanje v deželi smrdečih sirov.
Natančneje v mestu v centralnem delu Francije - Loches.

No, ker je pač težko narediti objavo celega tedna, bom danes s fotkami malo opisal pot. Pa ne geografsko, to lahko vsak pogugla in poišče najkrajšo pot do Lochesa.
Pokazal bi nekaj fotk, če smem=)

Krenili smo ob poldvehpopoldne iz Brežic, gledajoč starše, ki so pretakali krokodilje solze v slovo svojim mladičem.

No, nekateri so s spanjem začeli že zgodaj popoldne. Pa jim ne zamerimo=)

Nekateri so uživali ob delu na laptopu.

Taglavna profesorca je menda štela črte na sestišču, hehe

Druga najbolj glavna je veliko preveč govorila

Tourner a droite.

Moj čudni prijatelj, fotograf pač.

Med pavzami čas predvsem za pogovor.

Šoferjeva roka lepo počiva na šaltheblu.

Ma, potovanje je zelo stresno. Pa tudi streseno, jebat ga.

Dvajset ur potovanja v zatohlem busu je kar jeba. Ampak gre, kar hitro mine. Tako kot cel teden. Če je družba dobra, še hitreje.

3 comments:

Anonymous said...

hehe, jap, poznam tako dolge vožnje. Sam sem šel z busov že v London. LP, uzp6.

UrosG said...

20 ur ti popolnoma verjamem, da je jeba 100 na uro. Sem bil enkrat z busom v Parizu. Pa me bodo tam videli le še z avio.

Drax said...

Dobrodošli nazaj. :D