Monday, April 07, 2008

dobra kot ponavadi

Katera stvar mi gre v svetu spletnih foto skupnostih najbolj na živce? Nedvomno komentarji. Pa ne vsi, na k*rac mi gredo tisti prazni, brez hrbtenice, brez vrednosti. Grrr

Najbolj pa mi gre na živce pohvala v stilu "dobra fotka kot ponavadi". Hvala vsem, ampak takih komentarjev si ne želim. To ni pohvala. Ta komentar te pripelje do grozljivega spoznanja. Da je fotka, ki si jo postavil na ogled, povsem običajna. Dobra, a običajna. Prav ta običajnost pa ni dobra.
Zato me taki komentarji pogrejejo. Ker so le tiha graja, zavita v pohvalo.

Meni fotografija predstavlja užitek. In ta užitek bi rad nadgradil. Za to pa so potrebni komentarji.
Tapravi.

Na busu.

14 comments:

CyMaN said...

Na tej fotki si za moje pojme definitivno preveč navil Fill light oz. preveč ven povlekel temne dele. Potem zelo čudno izpade koža.
Ne vem, verjetno nalašč, da bi dobil kakšen komentar?!?.

LP! Cy

Lenart Senica said...

Ja, to bo to ...

CyMaN said...

Sicer pa se strinjam s tem o komentarjih.
Je pa veliko lažje napisat: "super, kot vedno", kakor pa dati konkretno kritiko na sliko.

Lenart Senica said...

Jap, o tem je bolj govora.
Fotka je pač ena, ki je bila danes Izbrana, hehe.
(obdelava pa malo, ne vem, drugačna, ponavadi se ne zmenim za temne dele, tuka sem pa uporabil fill light, ja)

CyMaN said...

Fill light ti naredi zelo grde efekte (vsaj meni so), če pretiravaš. Po navadi je recimo 5-10% povsem dovolj. So pa izjeme, recimo tisti moj kič iz reportaže, tam se moral dodati cca 80%, da sem dobil pravilno osvetljeno pokrajino. Neke vrste blagi HDR.
Mojih 5cent.

|MEDO| said...

če mene kdo vpraša, je tole tipičn lenartov portret(se pravi dober, z malenkost pretiravanjem v obdelavi) in začuda v barvah, ki lepo poživijo fotko.

Iztok Kveder said...

ma si sprovociral...
ni uredu
1.beločnice ima sive
2.na čelu+lica si ji neki rofkal(površno)
3.nos ima umazan
4.poglej nohte
5.3prste levo od desnega očesa imaš ene krogce na zavesi
...
pa brez zamere...
;)

Lenart Senica said...

Iztoče,
1. beločnice niso bele:) Poskusi kdaj v kakem raw konverterju nastavit belino na beločnicah. Ne bo preveč pasalo. Pa tudi tako, v postprodukciji nikoli ne belim beločnic. Sem proti.
2. kesam se, oh jaz, manipulistična svinja:)
3. nos da ima umazan? Kje?
4. pogledal sem nohte:)
5. ja, tisto je pa boke, nekaj točkastega je postalo krogec:)

Ma ne zamerim jaz, sem hvaležen.

Denis Zupan said...

Lenart, you asked for this;)

Dejstvo je, da furas nek svoj stil, ki je postal razpoznaven na 100km. Tvoj min dof z navitimi kontrasti s katerim predstavljas dogajanje okoli sebe (oz. bolje receno sosolce).
Dajmo si roko na srce, pa brez zamere seveda, ampak ne pokazes nic novega, niti stilsko, niti vsebinsko. Zato so komentarji najbrz taki, jasno ljubiteljem tvoje fotografije, "dobra, kot vedno" in to je to.

Naredi kaj "out of the box", morda brez min dofa, morda z nenavitimi kontrasti, morda kaj drugega kot sosolce, morda kaj kompozicijsko odbitega. Morda vsem ne bo vsec, vendar bo "sveze".

Lenart Senica said...

Ja, Denis, take komentarje rabim.
Skozi svoje oči včasih ne vidiš vsega, no, nikoli ne vidiš vsega, pa je fajn drugo mnenje, iskreno in naravnost povedano/napisano.

Alen Zulić said...

zivjo!posiljam ti blog ce te zanima kakasen je bil spil v tivoli www.alenzulic.blogspot.com LP ZULA

Alen Zulić said...

zivjo!posiljam ti blog ce te zanima kakasen je bil spil v tivoli www.alenzulic.blogspot.com LP ZULA

B5 said...

dobra fotka kot ponavadi.

m said...

ponavadi, ko nihče kaj konkretno ne komentira pomeni, da je fotka zanič... skratka, več ponavadi povedo nekomentarji..