Sunday, April 06, 2008

BASKET

Rad imam serije. No, rad jih gledam, delam jih malo manj rad, če se natančneje izrazim, ne znam jih narediti. Nisem še resneje poskušal.
Danes pa sem.
In morda je k temu pripomogel Lovro, dober prijatelj, katerega družba je nekaj enkratnega. Morda je bil tisti telefonski klic, ki je vseboval nekaj besed, malo butastega smeha in pritrditev, povod za tole serijo.
Kaj pa vem.
Pravijo pa, da "Everything happens for a reason".
Kaj pa vem.
Mogoče.

Ne vem več, zakaj sem vzel s seboj s seboj aparat, vem pa, zakaj sem vzel 50ko. 50ka je objektiv, ki preprosto diha. Med ostrenjem se prednji sklop leč premika not in ven in to povzroči dotok zraka v aparat. Ta zrak omogoča aparatu, s katerim se zlijem, trezen razmislek in natančen strel, tudi če zgreši fokus.
Ja, 50ka je nekaj posebnega. Sem staromoden, vem.
(no, predvsem je majhna)

En dvojni portret - jaz in moje kolo.

Še preden sva prvič vrgla na koš, smeh.

Poslušaj žogo, vrzi in zadani.
Tihožitje.

Imela sva obisk.

Moja najljubša - PAVZA.

Obrat v protisvetlobi.

Laško paše, ja. Zelo.

Kako se vam zdi.
A pašejo skupaj?

4 comments:

Drax said...

Milič skuša dokazati svoje družinske vezi z Markom :D

Mju said...

3 in 7 me vlečeta k temu, da bi te vikal.

Lenyn, resno tole je pa en dober dih s 50mm =)

Kapo dol.

Lenart Senica said...

Drax, ja, pomoje je neki na tem, me je premagal v "na en odbitek".
(dva odbitka igrata na en odbitek, noro haha)

Mju, iz katere luknje si prilezel, celo večnost ni glasu o tebi na medmrežju.
Hvala!

dixy said...

2. pa 7. po mojem mnenju najboljši.