Tuesday, March 04, 2008

včasih

Moraš narediti kaj, kar ni po pravilih.

Zimske počitnice so bile, če izvzamem osebne zadeve, bolj dolgočasne. Zelo sem se jih veselil, sit sem bil šole, šole in šole, katere rutina je postala skoraj povsem plešasta. No, rutina ni zajela le šolskih zadev, ampak o tem ne bom.
Preprosto in iskreno sem se veselil počitnic. Zaradi smučanja. Z neznanskim pričakovanjem sem odšteval dneve in kilometre, ki so me ločevali od tistega prelepega zvoka, sožitja med smučjo in trdo snežno podlago. No, resnici na ljubo, tudi potem, ko sem se po prevoženih dobrih 600 kilometrih prvič po slabem letu spustil po zasneženem pobočju, tega občutka delne breztežnosti ni bilo. Preprosto, bog temperatur ni omogočil. Ampak glavnemu cilju je bilo zadoščeno, rutina je bila ubita!

Na Laško nisem šel slep, moja lovilka trenutkov in trije lomilci-usmerjevalci svetlobe ne zdržijo niti tedna brez mojih rok. Vzel sem jih sabo, na njihovo prvo potovanje v tujino. Kot se za počitnice spodobi, je bila tudi fotografska aktivnost bolj počitniška. Za en teden sem se izognil iskanju popolne kompozicije, brušenju najostrejše ostrine in čakanju na Trenutek.
Pozabil sem na fotografijo. Z njo se je ubadal del možganov, ki je dotlej počival, tako imenovana počitniška izmena. In kaj nam ima le-ta "za pokazat'"?

V prejšnjem tednu je bila posneta le ena fotka, ki si zasluži objavo tu gor.
Kot ponavadi, je portret. To pa je tudi vse, kar je "kot ponavadi". No, ja, narejena je na f/1.4, pa kaj.
Ne morem si kaj, ne znam se upreti efektu nefokusiranega ozadja. Lučke, ki postanejo krogci - njam! In ne morem se upreti portretu. Kaj mi je storiti? Hočem oboje hkrati. In sem tudi dobil - tsito, kar sem hotel.

Ocenite sami, jaz sem zadovoljen.

Stanje nedefiniranosti.


Včasih moraš narediti kaj, kar ni po pravilih.
Včasih moraš plonkati, včasih moraš "krasti", včasih lagati, včasih pa narediti portret, ne da bi usmeril objektiv proti portretirancu.


3 comments:

world :: within said...

I heart the pic. Mnog.
Pozdrav+
.y

xpr0ject said...

odlicen portret ;)

LP, V

Lenart Senica said...

Hvala, Jan in Vid, mi veliko pomeni!