Sunday, March 09, 2008

temna stran FOTOGRAFIJE


Slabi časi za fotografijo so nastopili! Obetali so se že nekaj tednov, ampak zdaj sem končno postavil diagnozo - bliža se konec mojega foto druženja z Canonom 20d. Kot sem napisal, to sem si obetal že dolgo časa, saj je boga 20ka komaj zdelovala čisto normalne foto izzive. Ni več tiste zanesljivosti, ki sem je bil včasih deležen, stalno trepetanje, da ne bom namesto fotke dobil Err99, mi je omračilo um in zastrlo moje že tako slepo tretje oko, oko za iskanje motivov.


Zgodovina moje 20ke je lepa, ima dober pedigre in nanjo so bile našraufane same prvovrstne leče. Ok, nifty-fifty in stari dobri kit nista neka bleščeča kosa stekla, ampak se da z njima narediti tudi kaj zanimivega.
Pred mano je 20ko uporabljal profesionalni poročni fotograf. No, ni bila v polnem teku, uporabljana je bila kot backup, ampak povsem dovolj, da je na informacijskem displejčku zaradi prstana ostala lepa praska.

Nič ne de, vsega je enkrat konec. Zdaj čakam na sponzorja, ki bo dal zeleno luč za nadaljevanje moje fotografske poti.
Med čakanjem pa nikakor ne morem brez fotografije. Na računalu predelujem vse mogoče fotgrafije, čistim objektive ...
In tudi fotkam. Z mobitelom. Moram reči, da me je presenetilo, kaj se da narediti z napravo, ki ima fiksno (35mm se mi zdi) plastično lečo, brez možnosti kontrole česar koli.
Prav zanimive rezultate se da dobiti.
Moj telefon je zakon. Ima ISO 1600!!!

Nekaj fotk, da ne bo ostalo le pri govorjenju.
Serija - Bobnar.
Model - Poljšak
Prva - desna roka je zakon.

Med snarom in činelami.

Po čineli.

Stran.

Najljubša - kuhar med svojimi lonci.

Kakšen se vam zdi rezultat? Mislim, da smo Lightroom, SE k810i in moja malenkost kar dobro izpeljali zadevo.

P.S.: Sponzorji?

19 comments:

dixy said...

čist zakon slike!
meni je ušeč 2. sicer pa so use zelo zanimive :) (tak k zmeri)
:)

Cicle said...

hude predelave:D kaj nameravaš kupt?
Lp, Žiga

Lenart Senica said...

Dixi, tnx :)

Cicle, 5d al' pa nč! :D Bomo vidl kak bo z dnarjem.

Žiga Gričnik said...

Ej tole so pa zelo dobre fotke! Izrazne, pa še super obdelava. Mislim, da ne boš potreboval D5, če že s telefonom nardiš tako fotko!:)

Matjaž Merčnik said...

Ene boljših fotk na tvojem blogu v zadnjem času. To govorim brez heca. Res so mi dobre.
Naj se ti želja po 5D čimprej uresniči.

Lp M

Lenart Senica said...

Hvala, mojstra! So mi bile fotke všeč, ampak si nisem mislil, da bodo tudi vam.
Pa hvala za lepe želje:)

Andrej Korenč said...

Blazno se mi dopadejo tele tvoje mobifotke, res; tud obdelal si jih zlo v redu.
Probaj narest en 13X18 al pa celo A4 print, boš videl kako boš šele pol presenečen...!

Anonymous said...

obdelava je kul,samo.. model..model je lep ;D PRElep :P

Drax said...

Boga 20ka;D

bloodi said...

če si majster si majster pa ni važn ka maš v rokah, nore so!

UrosG said...

Sem tudi sam presenečen, nad izdelkom, ki ga moj k800i spravi iz sebe. In ne dvomim, da tudi 810 ne dela nič slabših. Sploh pa obdelava tehle, prav zanimiva. Tudi motiv je zanimiv in udaren.

|MEDO| said...

uf, čudovite fotke!!!
tuki se vidi da je pomembn tisti, ki je za fotoaparatom (kakršnim koli pač)ne pa fotoaparat sam..

Lenart Senica said...

Fotokaj, ja, bi znalo bit zanimivo na papir dat. Bomo probal.

Anonimni, hvala, ja, res je:D

Blood, hvala!

Sekundek, ja telefon zna bit kar dobra rešitev včasih, hvala.

Medo, hvala za pohvalo:)

Nikio said...

Bravo za mobi fotke. Drgač pa sranje je ta digitalna fotografija (ima prou Arne) :D. Bodije treba menjavat kot gate, denar pa leti... Včasih si kupil dober body za 15 let...

Lenart Senica said...

Hvala, Marjan! Maš prav, občutek mam, da je vse postalo bolj kvarljivo, ali pa je to le vpliv marketinga, ki nam v podzavest vsiljuje težnjo po najnovejšem in najboljšem:)
Matr jim.

Nikio said...

Aja; se ti ljubi napisat en kratek tutorial, kako si obdelal tele mobi-fotke. Predvsem ta "umazan" videz me zanima.

Lenart Senica said...

Lahko napišem, kako sem jih obdelal, ja:)
No, najprej sem fotkal s telefonom, naštimano v ČB (irelavantno sicer), probal sem tako, da se čim bolj vidi gibanje rok, izključil sem fleš, malo "popravil ekspozicijo" in fotkal.
Nato sem importal v Lightroom, tam sem navil Clarity, ki poudari te robove, nato Split toning, s tem sem toniral večkrat (malo rdeče, malo modre ...), potem pa še dodal vinjeto.

Fora v tem "umazanem videzu" je predvsem v občutljivosti, telefon je avtomatsko izbral ISO 1600 ali 800 in šuma je ogromno:) to se z obdelavo le poudari.
Fora umazanega ozadja pa je v tem, da je takoj za bobnarjem črna stena, ki je bolj šlampasto prepleskana in umazana. In to se pozna tudi na fotkah.

Gregor said...

Za telefon odlično. Obdelava pa super paše. Fajn so.

mark said...

i really enjoy your photos.
all the photos are exceptional