Wednesday, March 19, 2008

dober dober dan

V šoli je bilo fino fino. Nič nismo delal, nič se nismo sekiral.
Predvsem pri francoščini je fajn. Nič se ne dela, če pa se, je pa pouk čista uživancija. Moram reči, da je francoščina postala moj najljubši predmet, čeprav ne razumem skoraj nič. No, gre na bolje.
Seveda sem vzel v šolo aparat. Takoj ga je bilo potrebno preizkusiti na živih žrtvah. No, saj bo počasi, moram se navaditi veliiikega iskala pa zaslonko bo treba bolj zapirat.
Ja, pa šparat s posnetki bo tudi treba - na 1 GB kartico gre bore malo RAW fajlov, hehe.
No, preprosto, čisto nič posebnega, nekaj fotk.

Čisto zjutraj - Milič, košarakaš.

Takle mamo pr frenču - zajebancija!

Poziranje s sendvičem :)

Čez cesto.

Na železniški postaji.

Najbolj mi je všeč 17mm. Res široooko :)
Zakon!

3 comments:

CyMaN said...

O ja, široki kot je fajn. Kdaj boš kej nazaj 3000n prnesu, da še js sprobam kake vrste je moja dc sigma?

Nikio said...

Hm... draulj ti kar pošteno vinjetira.... al si sam dodajal? (gledal sem predzadnji posnetek)

Ciril Jazbec said...

me spominjaš k sm fotkal sto na uro po gimnaziji hehe. prva je zakon! ;) kateri letnik si sedaj? probi čez čas spravit vse skupaj na nek višji nivo. vprašaj se kaj želim sporočiti preko teh slik.