Monday, February 04, 2008

ne bom kompliciral

"Ta svet se pa vrti, če si al' pa te ni ..."
Adi Smolar, se mi zdi ...

Ah, ja, že dolgo nisem zapisal nič v ta moj nesrečni spleteni dnevnik, preprosto ne najdem teme, o čem bi pisal, nimam navdiha. Blog pa ni edina stvar, ki stagnira. Tu je tudi fotografija, hobi, ki mi je vzel toliko ur in mi obenem prinesel obilo lepega.
Ne vem, ne da se mi.

Pa še nekaj me je danes iz fotografskega vidika popolnoma uničilo. Spet sem fotkal na fulfrejm.
Pfff, kako naj zdaj primem v roke svojo 20ko?!


Ah, ja, sanjam o FF ...

Vrača se pomlad, pa-ra-ra-ra-raaaa!

5 comments:

UrosG said...

Mmmm, bi tud jaz imel FF, pa ni dinar :(

someone said...

Če boš sam slike objavu bo ql. Sej velik slikaš v šoli, dej nam kej pokaž. Še tistim, ki jih ne poznaš. Da vidimo če smo se nehote kje znašli na sliki.

somefour said...

jaaa..še druge slikee..smo me2 mogoč kje..:P

samo res..na vsakem koraku je človk dans dobil fleš v glavo :P

Jure Dobelšek said...

eh, ne se sekirat, tut js mam trenutno takšno obdobje. Glede FF...sj je fajn, ampak sem veliko dobrih fotk naredil tudi s 350-ko.

Jaz trenutno sanjam o nikonu D3...sem včeraj videl kakšne fotke dela, tudi nekaj poslikal z njim. Trenutno mu ni para...

Srečno, pa da bi čimprej dobil navdih...

xpr0 said...

Res odlicen portret