Thursday, January 03, 2008

TRIJE


A kaj trije? Portreti.

O čem bo govora danes? O ničemer. Trenutno se ne čutim sposobnega, da bi pisal o čemer koli, pa vseeno "objavim novo objavo". Zakaj? Ja, ne vem, nekje globoko v sebi si zatrjujem, pfff, saj moj blog je foto-blog, naj fotke govorijo! Ampak vedno znova prihajam do spoznanja, da tako metanje peska v oči samemu sebi le niža vrednost mojega bloga.
Moj blog je kar naenkrat postal le nek relativno dobro obiskan kotiček v širnem medmrežju, kjer lahko objavljam male prasice z egopumpaškim učinkom - FOTOGRAFIJE.
Mnogo je bilo objav, kjer nisem imel kaj povedati, izkoristil sem jih le za prikaz bolj ali manj uspelih fotk. In to mi zadostuje.
Ne zadostuje pa definiciji bloga. Blog naj bi bil spletni dnevnik, mesto, kjer bodisi izlijemo svoja bolj ali manj globoka čustva na internet, bodisi povemo lastno mnenje o določeni stvari. V vsakem primeru mora imeti glavo in rep. Z uvodom bralca uvedemo v temo, v jedru si lahko privoščimo skok v posredno povezano problematiko, v zaključku pa se vrnemo na začetek, povežemo vse niti skupaj in naredimo vozelj.
Kakor koli.

Nekako sem ujet med blog, foto-blog in štancanje fotk.
Kaj počnem jaz? Fotkam.
In kaj vam imam pokazati tokrat?

Tri fotke. Brez repa in glave.

Prva je iz naše razstave. Ravno danes jo je nadomestila druga, tako da, moje fotke ne visijo več, šmrc, šmrc :(
Druga je fotka mojega dobrega prijatelja. Dolgo časa nazaj je imel blog, a je obupal. Za letos imava nekaj malih norih idej, ki bodo, če jih bova uresničila, super kul.
Tretja fotka pa je verjetno najbolj gledljiva fotka mene. Naredila jo je pa Andreja.


17mm - 1DmkIIn (Hvala, Blaž:)
Eden mojih ljubših portretov.


Nik, mičkeno filozofa je v njem.
Ne preveč:)

Jaz, samo za bralce Lenynovih Misli, ki to več niso.
Foto: Andreja Hlastan

Aja, B-side sem pognal v ponovni zagon.

5 comments:

Blaž said...

ni problema, še kdaj!

Lenart Senica said...

Če ne prej, pa na kaki razstavi ... Samostojni (?) :)

bloodi said...

kot že velikokrat Lenart: nisi lep, si pa antipatičen:DDD kak bogo gledaš ka bi ti kr dau 90centof za sok:D

Piki said...

A lahko zrihtaš mobi od tega modela ki je na zadnji fotki...

bloodi said...

hahahaha :D