Thursday, January 10, 2008

NAJBOLJ UTRGAN PORTRET

Včeraj sem se dobil z Danom v želji, da bi nekaj pofotkala. Dobila sva se na parkierplatzu pred Maxijem. Med čakanjem na Manjo, ki nama je kasneje pozirala, mi je povedal nekaj o fleših, proženju, moči in teh zadevah. Osvetlevanje me že dalj časa zanima, ampak po včerajšnji izkušnji sem se odločil, da zaenkrat ne kompliciram s svetlobo.
Zakaj? Ne vem, sem preveč nepotrpežljiv, da bi vsak fleš postavljal, nastavljal, spreminjal jakost in te zadeve. Preprosto je prezahtevno. Vem, da se da s primerno osvetlitvijo narediti fotko, o kateri lahko le sanjam, ampak zaenkrat naj osvetljevanje počaka.

Fotke niso uspele, kar sem nekako pričakoval:) Bo pa drugič bolje, ko bo malo manj vlažno, malo bolj svetlo in predvsem topleje, hehe.

Na koncu sem naredil še nekaj fotk brez vsak doosvetlitve, gorele so le hladne neonke in vžigalnik.
Mešanje temperatur svetlobe je ena taka hecna zadeva:)
Naj živi naravna svetloba!

Light my fire!

Ah, ja, barve so taka hecna zadeva ...

4 comments:

Prašni Kartoni said...

Potret se napiše portret. ;)

-Mihaaa- said...

dobra je,,... kaj pa asistenti fotografije :D

Drax said...

to sem pa jaz :D

Peter Atanackov said...

o zakon, USSR varinta, cist prevec huda slika! :D