Monday, January 14, 2008

"FARBEN BLIND"

Ma, včasih mi zapaše, da grem na špancir, da malo pretegnem noge in obudim pljučne mešičke. Jap, včasih je treba pa čeprav si vzameš le slabo urco, čeprav te tiščijo čevlji, treba je!
In tako sem danes po dolgem času spet pomolil nos iz hiše. Hja, zima je minila in tu je sončeeek! Si nisem nikoli mislil, da ga imam tako rad, ampak že danes me je tekom pouka kar naprej prevevala misel na lepo vreme, ki kar vabi ven. Morda je tudi zato bila razredna ura taka, kot je bila - PESTRA!
No, seveda sem moral vzeti aparat s seboj, brez kakršnega koli namena, višjega cilja ali vizije. Vzel sem ga le zato, da sem imel kaj za počet.
Pa uril sem se v fotkanju neportretov, hehe. Ampak mi ne gre, zato vas ne bom preveč posiljeval s takimi dolgočasnostmi.

Kljub temu da mi fotkanje ne gre, sem naredil nekaj fotk. Čisto tako, za dokaz! Pa vse sem pustil v barvah. Čeravno zmedenih, BARVE SO!

Plochnick.

Cypressa.

O'Gruya.

Zdaj pa mi povejte - ali je moj monitor kaj "farben blind"?

8 comments:

Anonymous said...

ne, tvoj računalnik ni "farben blind"... tele fotke so super...tut barve so dobre...a je to mogoče slikano na poti do sevniškega gradu?

Lenart Senica said...

Anonimni, ekzekli, sem pozabil napisat, da sem šel točno tja;)

bloodi said...

haha kak si to naslovil fotke si še kej konzumeral na sprehodu?:D

lepo da fotkaš še neportrete:D

somefour said...

te fotke so pa prav fajne!res so mi zlozlo všeč..žive in hkrati..darkerske:D naslovi so pa tud..poživljajoči :D plochnick, cypressa..lol
še kako tako :D

Lenart Senica said...

Blood, a misliš s tem na đeka denijelsa? hehe

S4, tnx, ;)

Anonymous said...

Zlo lepe slike:)

špelca said...

ja slike so res lepe...naslovi izvirni. še en dokaz da obvladaš tut "neportrete"!

Petra. said...

lepe slikce delaš=)