Monday, January 07, 2008

DANES JE DAN


Ko imata dve veliki osebi rojstni dan. Zmagoviti Jelinčič Plemeniti in moja malenkost. Zgleda, da smo tisti, ki smo rojeni na 7.1. kar veliki egoti. Vsaj sam sem. Pa mi gre včasih na živce, ni fajn, ko ne morem iz svoje kože.

Jeba ja, ja, in velik del k temu mojem velikem egu je prispeval moj blog. Ja, sam zase sem mikrozvezda, hehe.
Blek.

Danes je (rojstnemu dnevu navkljub) čisto normalen dan. Vseeno se je bilo treba dokaj zgodaj zbuditi in oditi v šolo. Čisto nič drugače se ne počutim zdaj, ko sem uradno še eno leto starejši in sem še malo oplemenitil svoj EMŠO.

Lahko bi naredil dolgo analizo in pregled dogodkov, ki so se mi mojem Sweet Sixsteen letu zgodili in dogajali. Pa ne bom, ker sem len Lenart.

Ne bom gledal naprej ne nazaj - živim za ta trenutek.

Pa dobro, nekaj pa bom le napisal. Leto je bilo izjemno.
Hobi, v katerega sem zaljubljen, je prekrasno zapolnil moje življenje.
Kupil sem aparat, ki sem si ga želel, in imam vse, kar rabim.
Včasih mi manjka le tisto, hm, saj veste - ideja, inspiracija ...

Vas zanima, kako izgleda prah na tipalu na f/1.4?

Imam punco, ki jo imam srčno rad in ki mi stoji ob strani. Ne predstavljam si več vsakdanjika brez nje, SMS-a pred spanjem, popoldanskega klepetanja.
Živim v oblakih, zaradi ljubezni tako rekoč lebdim nad tlemi.

Najraj te mam - sploh lase.

Kot sem z grenkobo na obrazu opazil, sneg je odšel iz naših krajev. Pa tako ga imam rad. V užitek mi je gledati kosme, ki padajo z neba. Iz neznaske višine na tla priletijo s tako lahkotnostjo.
Ljubim zimo.

Zakaj je zima vsako leto krajša?

Imam cilje za prihodnost? Ja, nekaj jih imam res, predvsem v smeri fotografije. Nekoč si želim imeti samostojno fotografsko razstavo, na katero bi povabil vse, ki sem vas spoznal na medmrežju. Res je hecen občutek, ko v kakšni reviji vidiš fotko nekoga, ki ga poznaš.
Za osemnajsti rojstni dan si nameravam kupiti ... Ne, ne bom povedal, je pa kar magično.
Vsaj zame, amaterskega fotografa.

Upam, da vas Canon in jaz čim večkrat razveseliva s kako YES fotko.

Bom potegnil črto? Ne, ne znam pisati, da bi izpadlo dovolj pompozno.
Raje bom napisal, da mi je v veselje, da sem del dveh velikih subkultur - fotografske in blogerske. Užitek mi je soustvarjati to, ta delček interneta.

P.S.: Leto ima 365 dni in danes je tole točno 365. objava. Na zdravje!
P.S.2: Zaljubljen sem v bokeh=)

30 comments:

BoštjanS said...

Nebom nič nakladal, vse najbolše za rojstni dan :)

Ps: mislim da je to ena tvojih bolših slik.

Drax said...

lepo praznuj :D

Anonymous said...

VSE NAJBOLJŠE!*
Naj se uresničijo želje, izpolnijo pričakovanja... :)
Maja

charles artaud said...

vse na bolje, canoniti!

Žiga Gričnik said...

Jelinčič si je zaželel za svoj rd, da bi proti hrvaški izstrelil enih par raket. Torej so tvoje želje še kar normalne! :)

Želim ti vse najboljše in še veliko uspešnih fotografij ter objav!

Anonymous said...

Vse naj naj in zdrav nam bodi

Olki said...

tisto gor bil jaz

Lenart Senica said...

Hvala vsem za lepe želje:)

Andrej said...

Vse najboljše!

Manj kot mesec pa bomže jaz 17... kak se mi je včasih to daaaleč zdelo :)

Vido said...

jst sm ti že napisu :) pa vseeno, da bo uradno: vse najbolš :)

aco said...

Vse najboljše tud z moje strani. Pa želim ti še veliko tako dobrih in še boljših fotografij

LP

Dan said...

Vse najboljše!

bloodi said...

k pameti prid pa lizo pusto en mesc počivat drgač pa nora fotka prva pa vse najbulš, pa spij si kej:D

Dragan Zlatanovic said...

srečno z vsem kar ljubiš. uspelo ti bo!

lp, Dragan

David said...

vse najboljše! pa še mnogo dobrih fotk (pa deli jih z nami)

NeoN said...

vse najboljše :)

ŁiTTŁE STAR said...

Vse najboljše. Pa pozabu si d ma še ena hčerka od Jelinčiča tt rojstn dan..je povedu na TV dans..čist tko btw sm ujela..HeHe

Lenart Senica said...

Uf, hvala vsem! :)

Andrej, jap, hitro mine čas:)

Vido, :*

Hvala, Aco:)

Dan, dobiš za pijačo;)

Simon, hehehe, hvala:)

Dragan, hvala!

David, bom, seveda;)

Klara, hehe, ne gledam TV-ja:)

-Mihaaa- said...

:D ja ce je RD pol pa se vse najboljse od mene, ce nisem se prepozen :D, kar se tice fotk,.. tista prva je res YES,.. bravo

UrosG said...

Veliko želj in tudi sam se jim pridružujem. Če bo le luč dobra ti bo vsekakor uspelo uresničiti še kakšno skrito željo.

Tine M. said...

Vse najboljše in še naprej toliko fotografske vneme. Glede egota: jah mal ga mora biti, dobiti zdravo mejo pa ni vedno lahko:)

Patty. said...

Daša je itq zakon =)..
pa usee naii naii*

Hakan said...

Vse naj naj. Kar tako naprej.

Tjaš** said...

Vse nai nai...oprosti za zamudo:$..BE good:)

Lenart Senica said...

Uf, še enkrat hvala vsem:)
Je toliko komentarjev, kot da se poslavljam:P

someone said...

Vse najbulše..pa užiwi dokler lahko!

in tvoj blog je super za brat tak da kr nadaljuj s tako dobrim delom.

RokoR said...

malo pozno, ampak vseeno iz srca. vse dobro!

Nikio said...

Vse najboljše! Poleg lepih fotk tokrat še posebej prisrčen tekst ;) Nadaljuj tako!

Ana said...

ej cudovit post.

fuuuul.

vsec so mi tvoje poudarjene povedi in preprostost besed, ki jih zacutis, pa ceprav poves brez omejevanja in nakladanja.

fotka lize mi je svetovna. ko bom mela denar, bodo tvoje slike visele po mojih stenah v hiski. deal?

...se vidmo.

pa vse naj naj***

Lenart Senica said...

Nikio, ogromno mi pomeni, da spremljaš moj blog, in upam, da se čim prej spoznamo:)
Rokor, hvala:)
Ana, ni problema:) pa hvala za pohvalo:)