Saturday, January 12, 2008

brez saksofona mu živeti ni

Imam sošolca. No, pravzaprav jih imam šest, ampak naj ima današnjo čast najbolj muzikalen med nami.
Simonček je na moji gimnaziji znan predvsem po svoji višini. Je eden višjih in na prvi pogled najbolj 'štorasti', ampak ko ga vidiš, kako preigrava pri fuzbalu, pomisliš, da ima tri noge.
No, kaj še počne tale fantek? Malo pecari sošolke, jim krade šale, nerazumljivo šobi ustnice, zamuja in klepeta.

Kaj je najbolje, kar sem dobil od njega v dveh letih in pol dremanja pri francoščini? Ska. Trenutno mojo najljubšo zvrst, ki ji od časa do časa pozornost predvajalnika glasbe odščipnejo Pink Floyd in Dire Straits.
No, ne samo, da mi je predstavil ska, ne, je tudi frontman banda, ki igra omenjeno zvrst. Fiiiini so za poslušat.

Fotke so nastale med glavnim odmorom, 15 minut je dovolj, da koncentracija uspešno pade in ni več tiste začetne vznesenosti in zagnanosti=)

Kufr.

Jezičkanje.

Diagonal'ca.

Od spodaj - tako ga vidimo, velikana.

Prsti.
f/5.6?!?!

Najbolj jebačka v seriji.

85ka ima svoj čar, ja.

Najljubša.

Kakšne se vam zdijo fotke? Ni bilo idej za kaj res inovativnega, pa se mi vseeno zdi, da so dovolj raznolike. Kaj pa ti praviš?

P.S.: Naravna svetloba, mwa!

18 comments:

Žiga Gričnik said...

Bom rekel v tvojem stilu. To toniranje kože je že tvoja značilna obdelava. Me pa od vseh 1. in 4. ne prepričata tako kot ostale

Blaž said...

korektno narejeno, nekaj slikc je za moje vatle mimo (kadriranje pri sim1 naredi roko kot, da bi mu jo čebele popikale sorry, zadnja pa škripne pri obdelavi - zlatenica napada). jebačka je fajna!

dancing on the rainbow said...

zadna slika je res najbolša. Vsaka ti čast.

Drax said...

šoln je lep ja :D

Dan said...

tke super in sigurno dovolj raznolike! Bravo!
Najbolj sta mi všeč četrta in zadnja.

Lenart Senica said...

Žiga, hvala. Mogoče je prva premalo definirana, ampak ji to daje tudi neko dodatno dimenzijo, ki pa ne sovpada toliko z ostalimi fotkami.
Četrta pa je malo mimo, kot pravi Blaž. Problem pri tej fotki je bil, ker sem mu pozabil reči naj vstane; tako pa je bil le naslonjen na mizo in 17mm poudari to in ga naredi za grbavca. Roka je pa roka:)
Pri zadnji sem nalašč dal toplejše in bolj polne barve, mi boljša deluje. Ne vem kako izpade na drugih monitorjih, ampak pri meni je dost ok.

Dancingontherainbow, hvala:)

drax, tebe ignoriram:D

Dan, hvala za pohvalo!

bloodi said...

ko ti fotkaš še on lep ispade jebote:D dobre!

Luka Podgoršek said...

Pošteno si tole napravil. Zelo lepo. Jebemtiš lepo popadenaš tele tvoje fotke ni kaj :)

Lenart Senica said...

Blood, ja, to so pa dolgoletne izkušnje:P hehe

Luka, tnx, je kar standardna obdelava že postala, večji del je odgovoren Rawshooter, za finese pa PS.

Me veseli, da vam je všeč.

dixy said...

men sta 5 in 8 ušeč.
drgač pa barve so res zakon! :]

Lilo said...

uu :) luskane fotke, pa se tisti ki je na njih ni slab ;D

Ena in edina- ta najbol gobčna said...

lepe so fotke...še lepši model xD

somefour said...

zakoooon..! slike oz. posti s tvojimi sošolci so res zakon :D
teb saka slika rata..:D ..in ja, zadna je najbolša!

Marko said...

nice, very nice =)

Lenart Senica said...

Hvala vsem:)

Vido said...

men je 4 kompozicijsko najjačja :)
tazadna je alamutovska, to sm pa že dans ti reku :P
ju3 cappy :)

Gregor Harih said...

3-ja od spodaj navzgor! Odlična.

LOL said...

Simonček je že fajni ( kao ) za tebe, k ga ne poznaš 12 let pa še neki mesecev, sam js ga in vem kak je "fajni" in vem tut, da je obseden s SKA musko!!! ROCK je še vedno najači.
Pa, če bi pršu takrat na obisk k se kregama ...... boljš da ne govrim.

Sestrca od Simona