Tuesday, January 15, 2008

BIOLOGIJA - vaje


Nikoli si nisem mislil, da bom pri eni izmed najbolj "pasjih" profesoric med uro lahko fotkal.

Biologija vaje - 6. in 7. ura, ko večina dijakov že zapusti zavetje grozljivih zidov prastare zgradbe bla bla bla ... Smo mi še vedno zaprti v eno izmed učilnic. In nič kaj dobrih namenov nimamo. Oboroženi s pincetami, škarjicami, skalpeli, noži, motorkami, pištolami, metalci ognja, tanki, letalonosilkami in ob vsej podpori zahodnega in vzhodnega bloka pričakujemo, da zvok zvonca naznani skorajšno bitko. Naši nasprotniki so nemočni. Ležijo v vrečji, rahlo zaudarjajo, ker je to zadnjič, ko bodo še ugledali prečudovito dnevno svetlobo.
Okej. Naj bo dosti bljuzenja.
Naslov vaje je bil 'Oko sesalca' z zgovornim podnaslovom 'Seciranje'. Končno so na plano prišle vse moje agresivne fantazije, lahko sem rezal, drgnil, mečkal, drobil, grizel nisem (ne maram svinjine, hehe)
No, in kar na lepem pride profesorica do mene in Tadeja in naju prosi, naj evidentirava dogajanje v učilnici s svojima profesionalnima fotofonoma. Sprva naju ponudba ni zanimala, ko pa je na mizo dobesedno vrgla šop evrski petstotakov, se nama je srce malo omehčalo. Tadej, ki ga, kot vemo vsi, denar ne zanima, je odgovornost prepustil meni, in tako sem se sam podal v nepredvidljive vode tovrstne fotografije.
Ker je bila naročnica zadovoljna, se je odločila povišati plačilo, obljubila mi je pa tudi, da imam maturo avtomatsko opravljeno, tako da vam tole objavo pišem iz svojega novega zasebnega letala, ki me pelje ... Ne, ne povem:)

No, ni bilo čisto tako, ampak rezultat je enak. (skoraj - nič €€€)

Fotke.
Narejene in obdelane z mojim novim SonyEricssonom k810i. Stari je odslužil, slava mu ...

Tadej je navajen delati s kapalko - ker ne nese ravno veliko alkohola, je primoran v tako vrsto kunzumiranja.


Veliiiko stekla je bilo na mizi.
Fleš je skoraj taprav in dela fajn, samo pri makru močno prežge.

Rafal je zanimiva zadeva; 8 posnetkov v sekundi ali dveh, med katerimi potem izbereš najprimernejšega.

Možna je tudi malenkostna kontrola DOF-a:)

Ah, ja:)

9 comments:

Drax said...

Haha, fajn je blo ja
;D

Sam škoda k nisi sliku, ko je iz očesa šprical...

Anonymous said...

Lol, zakon post. :)

bloodi said...

drax ka ti od špricerja živiš al ka si taku rdeč zmer?:D jagode za zajtrk?

Dan said...

Njami, Njami!

LFM said...

.

drax said...

pička ti materna bloodi sebe poglej proklet kurac pofukan mater ti jebem prokleto devico!!!!

Vido said...

nekdo fejka draxa :) drgač pa... mah drax je rdeč kot vedno :D

bloodi said...

vidim ja da nekdo fejka ka kej taga se tak ne bi upo s pravim nickom napisat :) drax pa vem da se ne bi tako razjezil:W

Drax said...

Sej vsi vemo, da nisem bil jaz...

Že zaradi tvojega imena si ne bi upu kej takega napisat...