Tuesday, January 01, 2008

AAAAAAAAAAAAAAA, ljudje!

Ker se mi ob prebiranju blogov in drugih internetnih sredstev za prikaz sentimentalnih izlivov širnemu svetu skoraj milo storilo, si ne morem kaj, da bi se tudi sam ozr v preteklost.
Oziranje v preteklost je hecna zadeva. Saj je fajn pa vse to, ampak pretiravati pa spet ni dobro.
Enkrat se mi je to naredilo in še danes ne morem več slišati točno določene skladbe točno določenega izvajalca. No, saj je super komad, fajn gre v uho ... Pravzaprav ga brez problema poslušam, kadar je kdo zraven. Ampak kadar sem sam, takrat pa buh-ne-dej, da mi v uho prijadra ta mila melodija. Občutek je nekako takšen kot v tistem prizoru tistega filma, ko Winsletova Kate vsa premočena in z prestrašenim izrazom na obrazu gleda Capriovega DiLeonarda, kako se drži za ograjo ladje, za njim pa se blešči signalizatorska pirotehnika. Ja, ladja se potaplja in vse gre k vragu. Takrat me prime, da bi potočil solzo.

To je ta prizor

Zadnjič sem sklenil, da si bom vsak večer, ko bom legel v posteljo in zapr oči, predvajal nepozabljivi My Heart Will Go On iz filma, ki sem ga zgoraj omenil. Hja, priznam, da me je presunilo, in tako sem moral pesem prekiniti že na dobri tretjini. Bal sem se kakšnega čustvenega izlivaj
Hja, sem pač čustven človek in ni me sram.
No, malo smo skrenili s poti in se oddaljili od bistva, ki bi ga rad preko tipkovnice, routerja, sedmih palčkov in ne vem koliko kablovja prelil na svetovni splet.
Hotel sem napisati, da pretirano čustvovanje ni nujno najboljše. S tem pokažemo, da nismo dorasli situaciji, da ne vemo kaj bi in včasih tudi, da se nam vsa kolesca ne vrte v pravo smer. (to je sicer relativno, ane, Drakulić, ampak ne bomo danes o tem)

Torej, pa naredimo to, česar nisem hotel.
Ozrl se bom v leto,
  • ki se ne bo nikoli več vrnilo,
  • v katerem se počutim starejšega bolj zrelega,
  • ki je prineslo nekaj novega,
  • ki si ga bomo s solzo v očesu, toplino v srcu in luknjo v denarnici za vedno spominjali.
Em, ja. Tako to je.
  • Nobeno leto se ne bo nikoli več vrnilo; lahko pa izzumimo napravo za ukrivitev časa in blablabla ...
  • zaenkrat je tako, da ima vsak človek pravico, da ima vsako leto rojstni dan, in s tem da se postara še za eno leto. Tako pač vsako leto naš EMŠO pridobi na vrednosti. Tega, kako zrelega se pa nekdo počuti pa ne bi komentiral. Hehe, nisem dovolj zrel za take komentarje.
  • Vsako leto prinese nekaj novega. V še tako dolgočasnem in pasivnem letu bo 99% prišel v konematografe kak ducat novih filmov, na radiih pa se bo vrtelo malo turbo morje še bolj turbo komadov. Če pa nimaš denarja za vstopnico za kino ali pa za radio, ki lovi FM frekvence, pa imaš zagotovo internet pa si potegni dol kaj novega, ane?
  • Vsako leto bo nekaj pustilo grenak priokus. Letos je bil to ziher Toše. Tisti dan, ko sem izvedel to vest, pouk ni potekal več enako. Še celo profesorica za matematiko ni več tako strogo gledala.
    Vsako leto prinese nekaj lepega, nekaj, česar se bomo spominjali s "toplino v srcu". Če ne drugega pa deci kuhanega vina.
    Vsako leto naredi luknjo v denarnici. Ampak letos je to še bolj smotrno navesti, ko potegnemo črto. Nenazadnje, inflacija je bila ubijalska ...

Torej, kaj si želim v letu 2008? Hm, na to vprašanje že včeraj nisem vedel odgovora, ko me je moja predraga presenetila s tem.
Morda, da bi se manj nerviral z brezveznostmi? Ja, mogoče.
Pa en zunanji disk si želim.
Pa da bi čim prej spet videl eno dobro fuzbal tekmo. Vsaj tako dobro kot je bila tista - Chelsea vs. Aston Villa.

Homo Sapiens

Kaj jaz vam želim?
Čim več takih trenutkov vznesenosti nad močjo lastnega razuma, kot je prikazano na zgornji fotki.

Razmišljat je fino.
Ampak ne o takih brezveznostih kot so iztekajoča se leta ...

8 comments:

Drax said...

Drakulić se strinja
Ampak ni ti treba bit kej preveč vzvišen
:D

CyMaN said...

Fajn si zakjuču.

Men se pa ne da. Včasih se bolš počutim če obupam :D

Dan said...

Nikol si te nism predstavljal kot Titanic fan-a. :P

someone said...

Zanimivo je brat tvoje bloge. :D
Sam mislim da bo človek meu prej radio kot pa internet.

Andrej said...

C/P dan, ampak vsak se počuti kdaj tako kot ti, no jas se kar zdaj. Okrog novega leta sem vedno zjeban.

Lenart Senica said...

Drakes, sej nism. Pfff ...

Cy, hehe, ja za šolo se je treba šparat:D

Dan, ja, dobr skrivam, ane?:D

Someone, vprašanje, če res. Vrednote, navade, vse se obrača. Sam sem še dve leti nazaj REDNO poslušal radio, zdej pa skoraj nič več. Mal mi je žal, ampak če potegneš črto - BTK:D

Andrej, hehe, ja, novo leto je taka prelomnica, za lalšnega mačka pa tako dalje:)

Andrej said...

Včeraj sem videl na Tv neke reklame za filme v januarju in je bil točno ta prizor med njimi, sem se takoj spomnil na tebe.

someone said...

Ja še vedno si lažje privoščiš radio kot pa računalnik/ internet.