Friday, December 28, 2007

untitled

Kaj imam za povedat?

Nič pametnega.
Včeraj bil v Mixiju, kupil filterček za dragulja. Stregel mi je Duc.
Sprobal dva L fiksna.
35ka je cuker, takoj bi jo mel.
85ka je krava težka, velika, debela, počasna, draga. Ostra pa. Ne bi mel.

Še enkrat sem bil razočaran nad kebabom na Čopovi.
Drag ko pes, pa za en k*rc.
Pfff.

Koncert Anje Bukovec je bil fajn.
Dobr so sviral, kar naprej so trgal žimo na loku.
Preveč smo ploskali na koncu, zato je zaigrala kar dva dodatna komada.
Bilo je nekaj fotografov. Dva kenona in en nikonj se mi zdi. Vsi so imel neke 70-200 leče.

Skratka, dolgcajt.
=)

Ena z bolj (vstavi pridevnik) barvami.

Ena bolj 'Misty'.

In še ena z lučkami v ozadju. Bokeh, mmm ...

Juhej, Eslovenia končuje bondovo leto 'oo7 s presežkom v proračunu.
Baje=)

6 comments:

Vido said...

liza je carica :)

Dan said...

Spet dobre fotke :D

maniak said...

2 fotka - huda fotka. nemorem nehat gledat

NeoN said...

NiKonj :D

smem vprašat kateri filter?

Žiga Šparemblek said...

najbolj znan model je Liza :)
druga fotka mi je najbolj všeč!

James Bond se poslavlja :)

LOL said...

Konkurenca. Si okusil plavalce?

hahahaha

Fotke so kr gud, sam tazadna mi ni ušeč:p