Thursday, December 13, 2007

razstava

No, pa smo člani na novo ustanovljene foto-sekcije spravili pod streho prvo razstavo.
Tema? Ni bilo teme. Prosto po Čankarju.

Mi je bilo všeč videti svoje fotografije 30x45cm v črnem paspartuju. Še lepše je bilo gledati, kako se naključni ustavijo pri tvoji fotki, za hip postojijo in odracajo dalje. Najlepše pa je bilo poslušati pohvale.
Čeprav sem zajebal; pozabil sem se podpisati ...

No, fotk je bolj malo, pa ne zato, ker nisem fotkal, nasprotno! Večino časa sem fotkal z Blaževim Markom N. Na njegovo kartico ...

Par fotk.

So prihajali lepo počasi.

Se nabirali.

Okej, dokaz, da sem res razstavljal:)

No, še eno mojo fotko smo obesili. Jo najdete?

Da, prav imate, ta je tista.

Malo avtoportretiranja. Nov objektiv, nova frizurca pa tak dalje.

Tudi stare ženičke so prišle pogledat.

Treba je bilo oddati kakšno izjavo za lokalno TV postajo.

No, sam sem pa par besed povedal Blažu, in močno upam, da se ta video ne bo znašel tukaj.


Kaj naj napišem?
Popoln foto-teden.
Nov objektiv, prva naslovka, razstava.
A je lahko še boljš?

12 comments:

sekundek said...

Čestitke za razstavo in upam, da boš še kaj razstavljal v prihodnje.

Žiga Gričnik said...

Čestitke za naslovnico in razstavo!!

stane c. said...

Bravo Lenart! Odlično. Fajn, ko nekaj sam narediš in ni "lastnik" razstave nekdo drug, a ne de. ;)

crt said...

Čestitke za razstavo.lepo. zdaj pa še kak pesniški segment fotografije:)

Metatron said...

čestitke za obvladanje fotografije!!!... dolgo že nismo vidli tvojga avtoportreta... čist drugačen si s to frizuro :)

Klemen Ilovar said...

Kaj naj rečem. ČESTITKE!
Zavidam ti objektiv :D
(btw naslovka je Ona ne?)

Bine said...

Čestitke še z moje strani.

Kakšne velikosti so razstavljene fotke?

Lenart Senica said...

Hvala vsem:)

Stane, ja, je nekako drugače, če razstavo dejansko narediš, fotke obešaš itd. :)

Klemen, jap:)

Bine, jaz sem imel 45x30cm, nekateri tudi 20x30. Hotel sem imeti pa 60x40 pa se časovno ni izteklo.

Blaž said...

Canon in Nikon.. Tudi to gre skupaj :)) Ne bi rabil ravno manekena gor devat, ker si tako ali tako vedel, da se boš pojavil tudi v videu :P
r'n'r

ZiZa said...

čestitke za razstavo!

gregor žnidaršič said...

totalna zmaga, bravo

Iris said...

ti kje pa mas tole razstavo? ; )

& congrats. congrats.
&& mene pa nias pod blogi? ccccc.