Tuesday, December 11, 2007

lep dan

Danes je en lejpi dan,
sem zjutraj vstal sem ves naspan.
Navlekel nase ene cote
in šel v šolo, kraj velike zmote.

Še prej sem kupil Slovenske Novice,
pogledal teto na desni strani polovice,
najlepša pa je bila priloga,
na kateri je fotka brez smisla in brez sloga.

Ampak to me čisto nič ne gane,
važno je, da moja fotka v vsako vas pristane,
da vsi vidijo, kdo sem jaz,
in kako lep je moje sošolke Andreje obraz.


Zamižite na eno oko, ker na fotki ni predstavnice lepšega spola.
Raje mi povejte mnenje o osvetlitvi.
Hvala.

Naš Piki - Drax

Lalala:)

9 comments:

Drax said...

osvetlitev je refleksna :D

Špelca said...

res čestitam za naslovnico....sam je pa problem d so tvojo sošolko preimenovali v Tjašo Kokalj, pa tud kot avtor nisi ti naveden... :(

Pero said...

Jep, na žalost ne bo nič iz tega da bodo v vsaki vasi vedeli zate:(.

Sicer pa čestitam, itak je važno da ti veš da si imel naslovnico. Slaven itak zaradi tega ni bi postal - poglej mene, po letu in pol objavljanja na Oni me še vedno noben ne pozna...

BRUTUS said...

TKO ČRNO GLEDA NA TEJ SLIKI, KO B BIU MAU SMOTAN, IN PIKICA 2-3 CM POD LEVIM OČKOM SRNICE JE ZDEJ POD DESNIM...!

NE VEM, NE VEM, PACKA..., ČE SE NISTA V KAKEM WC-JU STISKALA IN PREK ŠPEGLOV ( OGLEDAL ) SPOGLEDOVALA....

NA SPLOH ZRCALNA SLIKA..., TO NI NAŠ DRAX , KAKŠNEGA POZNAMO IN SMO VAJENI...

* said...

tale naslovnica je pa super.
sam, da so te zanemarl/zamenjal/pozabil al kakorkol bi že človek reku :O . .. no comment.
(heh. že visi na steni :D )

Lenart Senica said...

Ma, sej ubistvu se ne sekiram kej preveč.
Napaka pač, včas se more pač pr teb zgodit:)
Dan ni zarad tega nič manj lepši:)

Tnx vsem

Vido said...

čestitke :) fajn fajn... sestra je navdušena (in hkrati preklinja novinarje ki so zajebal ime :D )

Tjaš** said...

presenečena bla ob pogledu na ono:D..sweet...sam lahk si vedl kdo je na sliki pa kdo je to posliku:D...be good man;D

Dragan Zlatanovic said...

oj lenyn! nisem videl naslovnice, si jo pa grem 100% kupit! vsekakor čestitke! verjetno mora biti dober feeling..

haha, tudi poezija ti ne gre slabo od rok;)