Friday, November 02, 2007

kaj je novega

Več stvari.
Bom šel lepo po vrsti.

Prva zadeva.
Obesili so jo. Mojo fotko. Obesili so jo na Teharjah skupaj še z nekaj mastrpisi galerije e-Fotografija.
Matr, se mi fajn zdi:)
Nekaj fotk si lahko pogledate tukaj, video reportažo pa tukaj. Sam se veselega dogodka nisem mogel udeležiti zaradi bolj ali manj pomembnih obveznosti. Malo mi je žal, pa nič ne de. Še bodo razstave. Ali pa ne ... (glej četrto zadevo)

Druga zadeva.
Prebral sem eno knjigo. Bolj kot je šla proti koncu, bolj sem užival. Pa ne zato, ker sem se veselil konca Kalvarije, ampak zaradi res dobre zgodbe. Prva polovica knjige je bila mučna, tako kot prvih nekaj sto strani Tolstojeve Vojne in mir. Madonca, pri slednji prva oseba umre šele na dvestopetdeseti strani! Prej pa samo nakladanje.
Ampak ko prebereš knigo kalibra Vojna in mir, se ti zdi življenje drugačno. Dejansko.
Tudi Ime rože pusti v možganih, srcu in ne-vem-kje še vse močan pečat.

Tretja zadeva.
Uspelo mi je izpeljati idejo za fotografijo, ki sem si jo zamislil. To mi le redko kdaj uspe.
No, in rezultat je takšen.

Desno? Prepovedano!

Pa ne rečem, da imam kaj proti Peterletu, sploh ne ... Enako idejo bi izvedel z vsakim drugim kandidatom, ampak, kurc, glih tuki je biu ta prometn znak.
V bistvu je ideja plod mojega podzavestnega odnosa do politike in manipuliranja z ljudmi. O tem sem pisal že v svojem šestem postu, skoraj leto dni nazaj.
Bom enkrat bolj podrobno napisal kako in zakaj.


Četrta in poslednja zadeva
Pokvaril se mi je fotoaparat.
Naslednji teden gre na servis.
Od tega je odvisno nadaljevanje bloganja in fotografiranja nasploh.
Morda neham.

P.S.: A ste za kako nagradno igro?

7 comments:

Grega said...

Super ideja za fotko. Drugač pa vso srečo s fotoaparatom - moj objektiv tud gre v pon. na servis :( >> Zaskočena zaslonka

ZiZa said...

3. zadeva :)
4. zadeva: kaj pa je narobe? ne škljoca, se ne prižge, ne jebe 5%? sj maš garancijo tko da ni pene, ane?

mene pa objektiv 15-30 zajebava: od 15-24 mi deluje zaslonka od 24-30 pa ne :S (ni v garanciji že... uf 3 leta)

lenart said...

Žiža, z garancijo ne bo nič, aparat je star že več kot 2 leti.
Sicer pa se mi zdi, kaj bi lahko bilo narobe pa tudi predrago ne bi smelo biti ...

Andrej said...

Fajn ideja za fotko, mi je prav všeč da si izbral Lojzeka.

Blaž said...

vidiš, tudi tebi se kvari aparat, ker fotkaš ljudi v napačnih kompozicijah :)

Vido said...

tale je pa zakon zares :)

sekundek said...

Zelo sporočilna fotka in odlična ideja :D