Monday, November 05, 2007

arhiv še ni rekel zadnje besede

Ne, res ne. Še vedno se najde fotka, ki je vredna obdelave in objave. In Vašega ogleda, seveda.

Kaj se dogaja? Nič.
Aparat gre jutri na servis. Upam, da ga ne bodo preveč trpinčili in žgečkali. Zelo je žgečkljiv Tako kot jaz. :)
Zbolel sem. Jap, nekaj čudnega sem pojedel. Ne, niso bile gobice:) Pa tako sem hotel iti v šolo, preizkusili bi moje nove karte za tarok, videl majstra po dolgem času, pa tega tudi, šel na kavico v Jazz-a ... Skratka, dosti stvari sem zamudil.

Eh, vikend je bil pester. Tako realno kot virtualno. (Hehe, e-Fotografija, tnx za podporo. Vaš Pezde...)

Odločil sem se, da nesem razvit film, ki sem ga pofotkal že junija ...

Fotke.

Ena bolj scary.

Pa še ena bolj umirjena ...

Obljubim, da vas ne bom več moril s političnimi fotkami:)
Katera? 1. ali 2. ? :)

9 comments:

Elvis O. said...

če smem po zaporedju izbrat bi si sledile 2. 3. 1.

št.2 mi da nek poseben izraz na obrazu.

misfits said...

3.

maja h. said...

moja izbira je: 3., 2., 1.

Vido said...

1., jst sm za levo :)

Pero said...

Res je, 2. in 3. sta hude.

Andrej said...

2 je svetovna 3 pa tudi

Lenart Senica said...

Tnx vsem, meni je pa prva najboljša:)
Grrrrrr:)

Dan said...

Kandidatka za poslanko?

Dobre fotke :D Bravo

xpr0ject said...

tretja: spica od portreta.

LP, V