Sunday, October 28, 2007

za tiste blogerje, ki ne premorejo dovolj domišljije

Na spletu obstaja malo morje html/javascript vsadkov, s katerimi lahko popestrimo naše bedne bloge. Večina jih je bednih, nekateri so pogojno uporabni, tale mi gre pa sploh na k*rac.

iPod
Zakaj mi gre tako na živce? Ker moram vsakič, ko odprem blog osebe, ki si je omislila ta vsadek, poslušati (vstavi pridevnik) glasbo, ki je lastniku bloga všeč.
In to me živcira.
iPhone

Srčno upam, da ne bo tale 'pogruntavščina' postala popularna in vsesplošno razširjena.
Pa upam, da nisem s tem postom naredil reklame ponudniku tega vsadka.

P.S.: A je to tisti zastonjski iPod, ki mi ga obljubljajo razni spam maili???

5 comments:

lament said...

Firefox + AdBlock v eni potezi resita zadevo... Permanentno :)

Lp

Vido said...

sorry :D bom popravu ;)

Drax said...

sej avtoplay lahko nastimas al pa tud ne...

Lenart Senica said...

Hehe, autoplay je samo drobtinica. Očitno nisi skapiral.

sekundek said...

Sem bil v dvomih ali kaj podobnega uporabit na svojem, pa sem končal samo pri misli na to :D