Sunday, October 07, 2007

WBC

WBC? Wanna be CyMaN.
Hehe, MirenFant2 je bil tokrat hitrejši od mene in je objavil slike, ki sva jih naredila na dvodnevni ekskurziji, prej kot jaz.
Zakaj? Ker ima hitrejši internet.
:D
Ne, hecam se... Dejstvo je, da so svojih sploh nisem hotel pokazati ampak me je Cy sprovociral. Pa njegoveso tudi veliko bolj gledljive in dokumentarne, zato toliko bolj primerne za reportažno naravnan post.
Moje so pač samo min DOF šponanje...

Okej, pa začnimo.

Takole nasmejani smo čakali, da prvi profesor povede nevem-koliko-glavo množico v klanec. Izrazi na obrazih so se kmalu spremenili. Glej to fotko.

Na njegovem blogu si poglejte kak zgledam, kadar sem prešvican ko kojn.

Sony konkurenca :o

Eeee, Šulik in njegove fore...

Evo vam veje...

Kontra, Cy!

Eh.

Tale je bil tako zagnan, da je hotel na vrh kar v supergah.

Takole pa smo se nasmihali tisti, ki smo se odločili, da bomo raje malo počivali.

Nataša ni bila najbolj razpoložena, Maša pa je z očmi že iskala nove pohodniške cilj.
Not.

No, da ne bi preveč lernarili, smo se odpravili do jezera...

Tale fotka mi deluje 'jesensko'.

Ta pa ne toliko.

"A lahko vidim slikce?" je bil največkrat izrečen stavek iz Mašinih ust.

Evo, tako je bilo. Za take zadeve si bom moral nabavit nekaj široko-zumnega. Mogoče celo dragulja, kdo ve...

P.S.: Dolžan sem vam pojasnilo, čemu sem bil včeraj tako slabe volje.
No, 20ka ni dajala znakov življenja.

To pa zato, ker je bila vsa premočena.
To pa zato, ker nas je cel čas spusta v dolin pral dež.
To pa zato, ker smo šli na ekskurzijo navkljub slabi vremenski napovedi.
To pa zato, ker so profesorji prf*kneni.
Slabe volje sem bil zaradi profesorjev? Prov, pa nej bo tak.


P.S.S.: 299. post^^

9 comments:

Nejc Švent - Eagle said...

a kr premočena je bla dvejstka?? zdej pa spet diha al kaj? hudu!

Prelc said...
This comment has been removed by the author.
Prelc said...

Fajn fotke. :)
Saj to že veš da z draguljem ne moreš zgrešit!? ;) :D

CyMaN said...

Super Leny. Nič se po men zgledovat, super si!
Delaj to kar ti paše, v čemer si dober. V fotografiji (predvsem portretni) nedvomno si!

Pero said...

Te fotke bodo čez par let in desetletij neprecenljive. Desetinam ljudi si namreč ujel nepozabne izraze, občutke in trenutke na senzor. In to v letih življenja ko itak najbolj dogaja...

Lenart Senica said...

Nejc, jap jap...

Prelc, tnx, za dragulja sem se navduševal že pred tisto humorno temo:)

Cy, hvala za pohvalo, saj se ne zgledujem, samo blog ti reklamiram:D
:)

Pero, ja, prav zanima me, kako bomo te fotke videli na faksu, po faksu... Znalo bi bit zanimivo, nekako ujeti treuntki dni, ki se ne bodo vrnili.

Matjaž Merčnik said...

Na "prešvican kot konj" fotki zgledaš kot malo bolje rejen Frodo iz LOTR :)
Sicer pa fajn fotke. Srednješolska leta so itaq najboljša. Potem fax je kr neki. Ni več toliko druženja z vsemogočim folkom. Tam je bolj krog ljudi, ki si jih sam izbereš. v SŠ si prisiljen družiti se s celim razredom, kar je zelo dobro.

sekundek said...

:D sam je Matjaž res mal zadel s temle Frodojem :D :D Sem že razmišljal kam bi te dal ;) Kljub 50mm, so fletne fotke. Bi si včasih želel, da tudi sam nardim kaj s 50, tko pa vedno po nekih širokih kotih sekam.

Lenart Senica said...

Hehe, sem pa Frodo.

Ja, Matjaž, faksa se predvsem zaradi tega bojim...

Uroš, fiksna 50ka je zakon. Že na cropu, kaj šele na FF.
Bom pa tudi sam nabavil kaj širokega. Preprosto treba je.