Sunday, October 21, 2007

vrnitev

Koga ali česa?
Ne vem,....
Portretov.
Ali pa tudi ne.

Zakaj ne fotkam več toliko portretov? Ma ne vem, razlogov je več.
Eden se skriva v ne-uporabi 85ke. Morda se sliši čudno, ampak raje imam mehkejšo, počasnejšo, glasnejšo in slabše grajeno 50ko. Zakaj? Ker je to preprosto čudovit objektiv. Poigravam se z mislijo, da bi prodal 85ko, a o tem kdaj drugič ...
Kaj je drug razlog, da se portreti umikajo iz mojega "dnevnega reda"? Vsekakor moja radovednost. Želja po novem, še neizpetem, je neizmirna in vzbuja občutke, ki se jih ne da opisati.
In tretji razlog? Težko je delati take presežke. Povprečja pa ne maram.

Ampak ... Ne, s portreti definitivno nisem še opravil, imam še vsaj eno idejo, ki sem jo odločen izpeljati. Le nekaj sreče bom potreboval ...

Na zdravje!

Odmik.

Blodnje.

Lasje.

Jutri pokažem eno specialno fotko ...

6 comments:

Matej said...

Zdravo...

Če boš kej bol resno razmišlu o prodaji 85ke bi se rad ponudu kot resen kupec. Drgač so pa tvoji portreti na sploh super. Brava, kontrast, ostrina... I like it!

Jošt Franko said...

Čakam na jutri :P

Primoz said...

ma nabavi 50/1.2 L ;)

Petra* said...

Pa dobr no? d me ne poznaš je pa tud to much! =) Lenč še Lizo mi predstaviš kr tvojo lubico že poznam ;) zdej pa hočem še tale mali bombonček spoznat! =) Aia,slike pa res..no coment! zakon so! =)

Lenart Senica said...

Matej, če bo kaj iz tega, napišem na blog. Ampak močno dvomim:)

Jošt;)

Primož, hja:) Bi mel, ja... pa še 5d recimo :D

Petra, aha, sm pogledu na tvoj blog in zdej vem, katera si:P

bloodi said...

ti da nimaš tamale bi propal v karieri fotografa:D

odl drugače.