Monday, October 15, 2007

nekaj o dvojnih portretih

Pa ne da se ne vem koliko spoznam na takšne ali drugačne portrete...
Ne jemljite me preveč resno.
Ampak nekaj kilometrine pa le imam. Pa čeprav le iz portreture
otrok ali pa sošolk, redkeje sošolcev.

Ne smatram se za portretnega fotografa, no ja, malo že, portretna fotografija je pač tako širok pojem, da se v njej najde skoraj vsak, če ne popolnoma vsi. Zakaj rad fotografiram ljudi? Ker smo živi in nekaj najlepšega je, če zmorem to živost človeka prikazati na fotografiji. To je poanta portretne fotografije. Moja poanta. Vodi me naprej, včasih v skrajnosti. Določene osebe sem že tolikokrat fotografiral, da se zdi, da je vse izgubilo smisel, ampak jaz te osebe vedno znova vidim drugače.
In pomembno je, kar vidim jaz, ker fotografiram zase.

Dvojni portreti? Ja, nič posebnega v bistvu. Ne da se podati nekega recepta, ni predpisov, nič ni prepovedano.
Imajo nek določen čar. Nekaj, česar faceshoti naprimer nimajo.
Imajo nek 'žmoht', po domače.

Vsaj jaz ga začutim.

Mmmmmmm.....


Maruša - okej, ta ni kaj prida dvojni...
(če kdo ugane, na kaj me asociira ta pogled, ima pri meni pivo v dobrem...)

Maša in Ana, na polno okupirani z gledanjem TVja. Ženske pač.
Tokrat je v bokeju prišlo do zanimivega pojava. KLIK!

No, pa še Anja in Lovro, ki sem ju zadnje dni toliko vlačil po blogu. Ni kaj, najlepši par v razredu sta.
Hvala za poziranje, četudi to ni bilo.

Fotkat je tooooook zakon!
Poskusite.

6 comments:

sekundek said...

Predvsem je lepa popestritev tvojih fotk. In kot praviš sam imajo dual potreti nek "žmoh". Kar tako naprej ;)

Jure/Olki said...

zadnji je, kako že ti rečeš ??? Wau fotka...?

No uglavnem, krasen portret!

Jure/Olki said...

Aja, pa moj link imaš napačen, hehe

Lenart Senica said...

Uroš, ja se strinjam:)

Olki, YES-fotka:P
Hvala:)
Bom popravil;)

CyMaN said...

Uh ja, ti gre na boljše :D

Jošt Franko said...

Meni so vse fotke odbite! Ker tvoj blog spremljam šele kakšen mesec nisem videl fotografij z otroki...zdijo se mi fenomenalne!

Lp, Jošt