Thursday, October 04, 2007

moja fotka bo visela!

Ja. Visela bo in jaz sem vesel.

Visela bo na razstavi 'Cognito', na kateri bodo razstavljenje fotke članov e-Fotografije. Sama razstava pa bo le del Meseca fotografije, ki ga organizira društvo fotografov SVIT.
Visela bo tudi Perotova, Rokova in Mjujeva.


Katera fotka? TALE, ki je zmagala na izboru tedna. Povsem nepričakovano.
YES!

GREMO NAPREJ!
Kam?
V hribe. Petek in sobota. Hihihi...

Še ena novica!
Miren fant ima brata! In to ni nihče drug, kot tisti, ki ga je navdušil za fotografijo. Če ne bi bilo njega, ne bi bilo bloga.
Cy, thank you.

MIREN FANT II
Kak se vam zdi?

12 comments:

CyMaN said...

:)

grrrrrr

bloodi said...

fajn zadeva:)

Prelc said...

Čestitam. :)

Kaja said...

Čudovit:)

Pero said...

Ej kera moja bo visela in kako (saj nimajo originala)?

Nimam sicer nič proti, le ni mi jasno kako...

Lenart Senica said...

Tnx vsem:)

Pero, tista, ki je bila posneta z FF in f/1.2 ;)

Tole si poglej
http://www.e-fotografija.com/galerija/gallery_news.php?lang=sl&news_id=126

Anja said...

ouje! zelo vesela zate...ju3 bomo pa nazdravl:) :P
(vsak izgovor prav pride) :P

Pero said...

tnx lenyn...ja se mi je zdel da je treba še original file poslat (s čimer daš tudi svoje dovoljenje...).

Mašna said...

kak ma Primož lepe zobe... :)

Jošt Franko said...

HUDO!!!

mitzila said...

čestitam...

Anonymous said...

fajn fotka, slab model