Sunday, October 07, 2007

300. post - FOTOGRAF

Je biti lepo. Lepo je biti jaz. Vesel sem, da lahko rečem to.

Verjetno bi mogel biti ta jubilejni post nekaj posebnega, edinstvenega, unikatnega ampak meni se preprosto ne ljubi razmišljat. Tako kot se vam ne ljubi brati dolgih moraliziranj, kot je bilo recimo to.
Zato bom pokazal to, kar večina išče, ko obišče moj blog. Fotografije.
Verjeli ali ne, diham skozi njih. Skozi njih diha moj blog in one dihajo skozi blog. Blog ustvarjam zaradi fotografij in fotografije zaradi bloga. Blog pišem za dušo in za dušo fotografiram.
Jaz sem blog, jaz sem FOTOGRAF.

Monotonost.

Kako se je blog začel? Prvi post sem napisal točno osemindvajsetega oktobra prejšnega leta, se pravi, da manjkajo zgolj še trije tedni do prve obletnice. Juhej.
Zakaj blogam, sem že enkrat zapisal in moja stališča se niso niti malo spremenila.
Blogam zase in za vas.
Zaupanje.

Kakšni so moji načrti, kaj lahko pričakujete zdaj, ko praznujem šestega Abrahama?
Nič, berite moj blog in priča boste pisanju zgodovine.
Hehe.
ProtiSvetloba.

In naj mi samo poskusi kdo reči ali napisati ali pa samo namigniti, da nimam fotografske kariere!
Veste kaj, dokler imam priče, da sem si s svojim fotografskim delom prislužil en goveji kebab in dve veliki pivi, bodite tiho!
Pa tudi štiri fotke tedna niso kar tako...

7 comments:

CyMaN said...

Kaj je to fotografska kariera?

Hecam se... ti sam slikaj in piši, bralcev maš dosti, vzor si mi glede bloga!

bloodi said...

nemaš za burek dobro maš za kebap js sm že dost zaslužo pa ne diham tak ko ti:D drugač lenči ti raj portrete slike narava ti ni usojena no:D
maša je pa simpatična ja:W

Lenart Senica said...

Cy, tnx, keep on!

Blood, tnx. Nisem lep, sem pa antipatičen, ne? ;)

Drax said...

Lenč, ti si car...
P.s.: preber si tvoj prvi komentar, pa ga tud drugač upoštevi...

OLKI said...

Čestitke

Ampak foto tedna imaš pa zato, ker te Olki v finale meče, hahahah

Lenart Senica said...

Drax, ne opazim razlike...

Olki, ja, hvala hvala, ampak na e-Foto imam samo eno fotko tedna :PPP

Jošt Franko said...

Čestitam!

2ga fotka mi je izredno všeč!