Saturday, October 20, 2007

13°C - BRRRRRRRR

Hja, vem, 13°C se ne sliši tako spektakularno kot naprimer -7°C ali pa vsaj 2°C, ampak ne govorim o temperaturi zraka.
Mhm, voda, ki ima jih ima 13 je pa nekaj povsem drugega. Normalno, saj je ne-vem-kolikokrat gostejša od zraka in to se prekleto močno čuti.

Woda ...

Jah, rabil sem to.
Zbudil sem se prehitro, zaspati nisem več mogel, bil sem, po domače rečeno, ves "razštelan". Pa ni bil kriv alkohol, ki bi mimogrede zlahka bil, ne, včeraj sem se zadržal, hehehe ...
Ma ne vem, zgleda, da imam čudno posteljo in ni več primerna za spanje.
Okej, bomo pa kaj drugega na njej počeli ...
Hehehe ...

Torej, rekel sem si: "Če bo termometr kazu več ku deset stupinj, se bom fukno u to wodo." In je.
Kazal je 13°C, če se prav spomnim.

Termometrić - potem, ko je bil en čas izpostvljen sončnim žarkom ...
"Ajd, tole bo za blog!" sem si še dejal za korajžo in moje prelepo atletsko telo je poletelo v mrzlo vodó.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrez komentarja.

Takole sem poskušal čim hitreje priti do tople brisače ...

Ma, kaj naj rečem.
Fajn je blo.
Počutim se kot prerojen
.
Ampak ... Hladna voda "škodi" nekaterim delom telesa, hehehe ...

11 comments:

BoštjanS said...

ni bolšega ko mrzla voda za zbujanje ;)

Drax said...

Kuzmin, ki je tudi linkan na prejšnejm postu, je pripovedoval da se je vedno kopal na triglavskih jezerih...
Mogoče zato nima otrok:D

Lenart Senica said...

Boštjan, ekzekli :P
Drax, hahahahaha :D

Pero said...

Vidm da ti ni dolgcajt v lajfu. No pa tut folku okol tebe ne.

Mi smo v dobrih starih časih skakal iz mostov v Ljubljanico (leseni most, tromostovje...), rekord je bil ko se kolega fuknu not novembra, pol pa puhovka nazaj gor, na vespo in gas...Ko sem skakal not ene 2 let nazaj me je nevem kok folka pofotkal, me prav zanima če sm bil na kakšnem blogu hehe. Pa še ime so vedl k so skandiral še Pero, še!

Ja v lajfu je treba počet bedarije, sicer je dolgcajt.

bloodi said...

lepi delaš res:D

Lenart Senica said...

Pero, ja, življenje je prekratko, da ne bi raznih pizdarij. Treba je najt stvari, s katerimi ubijaš rutino vsakdana.

Blood, jap:P

Jure Dobelšek said...

NORC!!! :)

sekundek said...

No tole pa je bila budnica :D :D A očitno si imel časa še za fotkanje. Te je zgleda premal zeblo :D :D :D

Nejc Švent said...

umetnik hehe... :D

Lenart Senica said...

Hehe, navkljub mrazu mi je uspelo narediti še nekaj fotk. Čisto drugače gledaš na svet, ko ti koža kar žari od mraza:)

Gregor Harih said...

Lepo bujenje. :)))
Smo pa tudi mi enx se kopali v Bohinjskem v 13°C-jah. Poznam kako je. :))))