Monday, September 10, 2007

zakaj blog

Slabo leto je minilo, odkar sem odprl blog. Pravzaprav ostaja še dober mesec do tega jubileja. Saj vem, da ni nič posebnega, a v blog sem vložil toliko truda, živcev in predvsem časa, da mi je močno prirasel k srcu.

ŠOLN


Že večkrat pa sem se vprašal, zakaj sploh blogam. Vzrokov je več, povod je eden. Zaradi TEGA blogerja sem tudi sam odprl svoj FOTO-blog. Poudarjam, moj blog je foto-blog, zato ponavadi tukaj ne teče beseda o življenju kot takem in recimo dnevni politiki. Sem ter tja sicer napišem post, v katerem se zasmilim samemu sebi, post za lažje celjenje gnojnih ran, post za metanje peska v oči...
Ja, tudi taki posti se najdejo, a vendar je moj blog foto-blog.


Ker sem fotograf. Jap, samooklicani samorastnik, digitalni ujmetnik na svobodi. In ne maram prevelikih besed, ne maram besedičenja in pametovanja. Pri meni pač govorijo fotografije. In vsak jih razume po svoje. V tem je čar fotografije in umetnosti nasploh - različne interpretacije.


NIFTY FIFTY


Torej, če se vprašam, zakaj blogam.
Hmm, ne vem. Blog je nekako moja virtualna razstava; prave, dejanske si itak ne morem privoščiti. Z blogi spoznavaš nove ljudi, virtualno, ampak včasih prav blog bistveno pripomore, da nekoga spoznaš, fizično. Tako sem spoznal en kupček ljudi. In vsak je zgodba zase.

STOP!


Tudi vsak blog je zgodba zase.

Če pogledamo z distance, vidimo neko maso blogov, neznanega števila.
15% teh blogov nima niti enega posta (hja, pobrskajte malo, takoj najdeš kopico blogov, ki so bili le odprti)
20% jih je podpovprečnih - pišejo ali o vsem in vsakomur ali pa le o sebi. Če se malenkost, ampak res malenkost poglobiš, vidiš, da je vse eno in isto. Podn.
40% blogov je povprečnih - povprečno napišejo 0'67 posta na dan, mirno in prijetno branje, pri katerem ni potrebno uporabiti možganov. Take it easy.
20% blogov je nadpovprečnih - ti so prerasli svoj ego in brezglavo pluvanje nadgradili v argumentirano kritiziranje. Jap, dobri so.
5% jih je pa vrhunskih - najvišja stopnja reinkarnacije - NIRVANA.

VISOKO?

Bogsigavedi kam me bodo odpeljala blogerska pota.
Nekaj vem pa zagotovo - zaradi tega ne bom postal slabši človek, prej boljši!

HODNIK


Zakaj blogaš ti?

12 comments:

JAN VRHOVNIK said...

Živjo! :)

Jaz sem tudi začel z blogom pred slabim, slabim mesecom in so mi foto-blogi super. Imaš blog že kar nekaj časa in si si kot vidim pridobil par rednih bralcev! Super. Le tako naprej.

P.S.: 3. fotografija je zelo podobna moji, samo mislim da vsaka zase izžareva nekaj drugega. Naslov si dal pa isti, kot moji: STOP! http://palkic.blogspot.com/2007/09/stop-zajebanciji-ola-se-je-zaela.html

Ana said...

zakaj blogam?
ker mi je vsec.
sem ugotovila, da sem dosti manj razocarana pa to, ker ponavadi vse dajem sm notr in se izbruham kokr se le da (pa ceprav ponavadi nihce ne ve, za kaj se gre;).
je pa res, da od kar pisem blog - ni vec toliko poezije, slaba stran! :)
lenny, bodi fajn!

bloodi said...

zarad dolgčasa, sam opažam da me blog še bol dolgočasi ker je jadn:D

vido said...

zakaj? zarad tebe :) ne sj ne... si bil pa ti povod, res je... blogam za ne vem... včasih paše dolgčas pregnat :)

Gregor Harih said...

Lenart, počaščen sem, da sem bil tvoja inspiracija... :)
Zakaj pa sem začel jas? Trebalo je sprobat nekaj novega. Novi način komunikacije, novi način predstavitve, dobivanja komentarjev, sklepanja prijateljstev,...

Ni mi žal..

world :: within said...

Zakaj? Ker lahko slika več pove kakor sam, ker je težje ujet en sam posnetek, ki pove več kot moving picture, ker rad vidm/berem different points of view, ker me privlač vse digitalno, moj mali world within, domišljija in že se zgubim.. Navidezna svoboda. Barve. Iskanje sredin in konice extremov, sebe.. Mir. Spomini. Vse.

In Nič. :)

Lenart Senica said...

Palkic, kar se tiče bloga, nadaljuj; sam sem začel iz čiste nule, pred enim letom je bilo blogov ohoho manj in trajalo je kak mesec, da sem dobil prvi komentar:)
Hehe, fotkici sta pa dost podobni, ja:) Ampak nism te kopiru:P

Ana, tud js ne pišem več pesmi odkar imam blog:/ S fotografijo in z blogom se čisto izpraznim, zato ni več potrebe...
Enako!

Krvavko, ti si itak klasa zase:P

Weedo, ja, vi mladiči imate preveč frei Zeita.... :D

Gregor, pri meni pa so bila na začetku ta poznanstva in komoniciranje prek bloga na začetku sekundarnega pomena:) Zdaj pa mi pomeni to zelo dosti.
Enako.

World, moje filinge si uspel pretvoriti v besede:)
Hvala za obisk!

Drax said...

Jaz blogiram zato, ker sem se enkrat z NEKOM pogovarjal preko MSN-ja, in za šalo rekel, da bom odpru blog...
TA oseba, pa je rekla, ja dej...

Pakul said...

Živ.

Za blog si tudi ti mene navdušil in od takrat ga dnevno spremljam, zakaj? Ker imaš fantastično preproste in čudovite fotke, v katerih je velikokrat prisoten humor in kakšna zgodba. Sam ga imam, da predstavim tisto kar mi je všeč, fotografije. Res da sem še čisto frišen ampak počasi pa upam da bom lahko rekel, da sem zadovoljen z svojim blogom.

Leny ti pa samo tako naprej :)

jure said...

No tudi ti si inspiracija in vzgled za mnoge...Lp

Lenart Senica said...

Drax, smrt tistemu, ki te je vpeljal v blogovske vode :/

Pakul, hvala ti! Keep on, jaz pravim... Tako kot sem si rekel sam na začetku;)

Jure, tnx:)

Klobi said...

Blog je nek zapis o tebi ki bo večno ostal na spletu. Ne glede na to o čem pišeš in kako pišeš boš čez nekaj let vseeno z veseljem pogledal svoje zapise. Vsak si želi ostati večen, blog je ena izmed opcij. Je pa blog tudi odlična priložnost za spoznavanje novega kroga ljudi.

Blogam zase. (vse ostalo kar se dogaja okrog bloga je samo plus)