Tuesday, September 04, 2007

začelo se je

Desetmesečno jebanje - šola.
Napovedan že prvi test in prva spraševanja. Nekateri res niso normalni.

Pogled proti Rusiji


Hm, letos bo težko. Težje kot lani, kot prvo leto; tak občutek imam. Ne bojim se matur, pred katero nas vsi strašijo. Bojim se tretjega letnika kot takega.
Huh, kar zmrazi me, ko pomislim, koliko ur francoščine, fizike, slovenščine in matematike me še čaka. No, pa tudi biologija ni najprijetnejša.

Fazan
Foto Tadej Drakulić

Ne spominjam se, če sem se kdaj tako veselil šole, kot sem se je letos. Pa ne zaradi dolgčasa; počitnice niti niso bile tako mukotrpno dolge. Ne, šole sem se veselil zaradi nečesa drugega. V bistvu sploh ne vem zakaj sem se veselil. Sem se veselil? Resno?!


Matr, tako slabo mi gre, da se veselim šole?
Še slabše...



RUSIJA!!!

4 comments:

vido said...

jst sm se tud veseliu :) pa je bedno... bol bedno ko lani... :)

NeoN said...

Verjamem, da se bomo prebili skozi tretji letnik, kolegi sotrpini :P.

Dan said...

Sej bo bolš :P

Jure Dobelšek said...

Sj bo hitr konc...zdj na začetku, ko je še manj snovi se javlite, če mate možnost. To sm js delu, pa sm pol na koncu leta lahk mal bol zabušavu. :)

Srečno!

Jure