Tuesday, September 18, 2007

FOTOGRAFIRAM - torej sem

No, in kaj sem? En velik revež.
Zakaj?

Ker fotkam zaradi denarja.

VODA


Pa ne zato, da bi ga služil, ampak zato da ga tratim.
Neverjetno zadovoljiv občutek me prevzame, ko se zavem, da sem za fotografijo zapravil tam nekje 2000 evrov, nazaj pa nisem dobil niti evra. Kar nekako ponosen sem na to - še sam ne morem verjeti.

GOR


Nekako mi ni do fotografiranja za denar, skoraj siguren sem, da bi zatajil, da bi šlo nekaj narobe. Mogoče mi manjka samozavesti, mogoče ne znam začeti, ali pa preprosto nisem dovolj dober za lezenje v rit.

ODHAJAŠ


Edina stvar, ki bi jo poskusil, je poroka.
Asistent na poroki.
Mmmmm...

Me kdo vzame s seboj?

9 comments:

Nejc Švent - Eagle said...

kaj rabš dnar, sej coiza molzeš zato :D

(blogroll?)

sekundek said...

Mam podoben problem. Upam, da bo kmal bolje ;)

OLKI said...
This comment has been removed by the author.
OLKI said...

Mi je všeč, da ti ni v glavo udaril sindrom reklamiranja, ki ga nekateri tako propagirajo, da jim je samo še to pomembno koliko obiska in klikov imajo... Bljak.

Pakul said...

Jaz pa dostikrat opazim to da se mnogi preveč ukvarjajo z samo nabavo, testi in podobnim kar se tiče same opreme kot z samo fotografijo :) Drugače pa ja z adenar fotkat tudi sebe ne vidim (sploh sem pa še zelenc ampak vsseno). Kakšne poroke se pa kar loti, sem prepričan da ti dobro uspe.

RokoR said...

js sm za poroke še tud bolj papak:)
če dobim kako ulet v Celje pa grema - jaz široke kote - ti minidof!

Lenart Senica said...

Nejc, sem porihtal;)

Sekundek, enkrat bova prišla na svoj račun:)

Olki, hvala. Do tega mi je pa še manj.

Pakul, nabavljanje je ena lepših stvari - nikoli ne veš, kaj boš dobil:)

RokoR, te držim za besedo!

RokoR said...

odlično! ko bo prilika javim

LiL'erChyka said...

ful lepe slikce