Sunday, September 09, 2007

fiksni osvobajajo

Ne verjameš?


YES!!!

Nekaj na to temo...

7 comments:

NeoN said...

pa to ti je yes-fotka ^^

-Mihaaa- said...

ta ti je pa huda lenko ... bravo

Nejc Švent - Eagle said...

bravo! zakon res
a se ti da mal na kratko razložt kako do tko čistega ozadja?? oz. ospredja :D

stane c. said...

Lenart, a sem jest lahko tvoj prijatelj? wink:

mitzila said...

To tudi mene zanima ali je tako čisto ozadje rezultat obdelave ali je bilo že tako pri fotografiranju...drugače pa slika brez primere...

Lenart Senica said...

Hvala vsem! :)

Ozadje? Včasih je treba za določen kader tudi leči v travo ali blato. Pri tej konkretno sem ležal pod gugalnico, tvegal, da me ni Liz s čevlji po nosu.
V trenutku, ko je bila najvišje, sem pritisnil. Slikano proti svetlobi, že v originalu hud kontrast, v PP samo še dodatno navil in to je to.
Črno na belem:)

Stane, ni problema, pridem na pivo:)

world :: within said...

Najprej sm mislu, da si s flešom naredu zadevo, sam si že odg. glede tega :) Super+