Sunday, September 30, 2007

dan potem

Po tem postu. Iskrena hvala vsem za komentarje in pohvala, zaslužil bi si tudi kakšno grajo, pripombo ali pa nasvet za izboljšavo. Vem, da niso popolne. So pa nek korak naprej.
Kam? Ne vem še natanko, ampak zagotovo hočem fotografirati ljudi. Takšne in drugačne. Stare in mlade, lepe in tiste malo manj lepe, dobre in tiste še boljše.

Želim si prikazati, kako jaz vidim človeka. Skozi moje oči, skozi objektiv. Pa vendar je tako težko vključiti neko določeno zgodbo, težko je fotografiji dodati nek element, ki iz fotografije naredi Fotografijo. Tega se hočem naučiti, priučiti, navaditi, naključno spoznati... Ni važno kako, ampak želim si delati v tej smeri.

Večkrat mi očitajo/očitate, da se preveč prepustim sami tehniki. Tudi sam si očitam to. Navečji problem je zasvojenost. In fotografiranje z minimalno globinsko ostrino te zasvoji. Vsaj mene je.
Svojevrsten užitek je loviti oči v pas DOF-a. Okej, z enim očesom ni problema, ampak čim hočeš dobiti ostri obe očesi, je težje. Pri min DOF-u pa še toliko bolj. In to je užitek. Trud je na koncu poplačan.
Ampak to ni to. Tehnika ni vse. Oči niso vse. Premalo dam na ozadje, ambient... Skratka, spet smo pri zgodbi, ki jo naj bi izžarevala fotografija.

Estera.


B5 je enkrat na svojem blogu napisal:
"The secret is not about the foreground, but it’s about the background."
To je to. Tega se hočem naučiti. Pot je še dolga.

5 comments:

Jure Dobelšek said...

Dobra objava...držim pesti da se boš naučil, priučil ali naključno spoznal...čim prej in čimbolje, to je tudi moj namen.

LP, Jure

p.s.: super slikca, tale, Estera

Jure said...

Mogoče bi ti Fotopub pomagal, tam samo o tem tumbajo, pa še Borut je mentor.

stane c. said...

Lenart, imaš oko, občutek in znanje Tehnike se lahko nuči vsak. Tudi sam sem imel dostikrat željo po svetlem obrazu in temnem ozadju. Potem sem pa za rojstno dan dobil knjogo tegale tipa.
http://www.stevemccurry.com/ Ozadja niso temna(no,sem in tja tudi kakšno), ampak so barvno usklajena z barvami portretiranca. Barvni portreti v pravem pomenu besede. Če barve niso "prave" (kot pri Mulcu), je fotka lahko tudi ČB... N'č bat. Že sedaj delaš odlične portrete, kaj bo šele čez nekaj let...

lp
stane

Lenart Senica said...

Jure, gotovo bova oba osvojila to. Boš še v fotografiji tak majstr kot si na rokometnem igrišču;)
Hvala za pohvalo^^

Jure, ja, letos sem prepozno zvedel za FP, naslednje leto sem gotovo zraven. Rabim nekaj takega.

Stane, ja Steve je car, sem že večrat gledal njegovo stran. Nepredstavljivo trenutno.
Tudi sam ne maram temnih ozadij, ampak... V tem primeru pač lasje.
Me pa zanimajo predvsem barve, oziroma delo v tej smeri. Vsak Kelvin se pozna takorekoč Ker barve so tako zajeban posel... Ali pa se le jaz tega problema lotim z napačne stvari, preveč pipetkarsko:)

Hvala vsem trem za mnenje.

Bill said...

Zanč mi je internet pojedel moj odgovor na noobovem blogu - naj ti povem samo, da si mi tudi brez njega nanj fantastično odgovoril (Andreja - druga fotka). Zaradi takih zadev (kot začetnik s podobnim zanimanjem v fotografiji) spremljam tvoj blog in si fotke jemljem za vzor. In na to sem mislil zadnjič - takšne stvari rad gledam tule.