Tuesday, September 25, 2007

da klasss


Ko s povitim gležnjem takole ležim na postelji, mislim najprej na njo, takoj za tem pa na svoj razred.

Juuu, neb nikdar reku, da se bomo tako ujeli. Super smo. Fino je ker je razmerje dekle-fant več kot tri proti ena, po nekaterih statističnih meritvah celo štiri proti ena... Hehehe...

Saj ne rečem, včasih mi grejo vsi po vrsti pošteno na živce, najbolj seveda Drakulić.
Ampak veseli trenutki odtehtajo!
YES!!!

Gospa razredničarka - OUJE!!!

Andrejči, oči razreda.

Še tri minute do zvonenja.

"Ka točno bi mogl znat?"

Zjebana kompozicija - Me like it!

To sm pa jest!

Foto Maša Kostanjšek


Ša-la-la-li!
Ša-la-la-la!
Življenje je praznik!

4 comments:

CyMaN said...

Joj, buh ti pomagej!

Ti raj povej, če so slike res modre al je moj ekran na tistem delu čist mim skalibriran?!

Lenart Senica said...

Hehe, modre so:) Pač ČB in toniranje na modro:)

Drax said...

mi -(minus) jaz smo zakon

bloodi said...

pi*da v vašem razredu ste vsi debeli :DDDD