Wednesday, August 29, 2007

Veljko Jukić, Klemen Ilovar, Dan Briški - sredina fotografska trojka


Sreda je en čuden dan. Današnja.

Huh, kaj vse se mi je zgodilo.

Ne vem, kje naj začnem...
Ob 10:33 sedem na vlak, ki vozi iz Sevnice v Ljubljano. Sošolec me pokliče in pove kje sedi. Jaz se odpravim tja in glej ga zlomka, nasproti mene (na drugi strani) sedi Veljko Jukić.

Yukio - CAR!
"Jebemti!" si rečem potiho, "sedim en meter stran od najbolj znanega slovenskega F1 fotografa!"
Ker sem po naravi zajc, si seveda nisem upal kar tako začeti pogovora.
A Yukio je opazil, da se s sošolcem nekaj prepirava glede nekega printa.
In tako se je začel pogovor.
Najprej nekaj konkretnega o fotki, nato nekaj o objektivih, kompoziciji, povezavi med plani, pa nekaj tudi o fotografiranju samem.
Res poučno ga je bilo poslušati.




Nato sem se v LJ dobil s DkleMAN-om. Klemnom Ilovarjem. Zaradi 'sestanka' z njim sem šel v LJ. No, ni bil to sestanek, ampak prijetno in sproščeno druženje v Celici.
Veliko sva govorila o fotografiranju, fotografiranju in fotografiranju nasploh. Res pozitivna oseba.
Tnx za kapučino, Klemen:)

Izmenjava 85ke in 10-20ke.

Evo mene, lepotca.

Potem me je pot vodila v Mixi. Super, da sem vzel taksi, kajti v trenutku, ko sem stopil v trgovino, je začelo mastno padati.
Dan mi je v zameno za hehe obljubil, da prinese na preizkus 5d + EF 50mm f/1.4. In ju tudi je.
Majka.
50mm. Dejanskih 50mm. Carsko.
Dan, hvala, ker sem se lahko igral s 5ko.

Prodajalec.

Grrrrr.....

Bad guy? Not really...


Bil je to en super dan.

V enem bednem tednu.
aberešmojblog?

10 comments:

Anonymous said...

a ni veljko jurič :)?

misfits said...

Zdaj lahko dodaš tja pod dokaz, da gre družabno življenje na boljše :)

Martin Kavšček said...

lenyn ko boš naslednič v celici sporoči..stanujem namreč 30m stran...pa bi res bla škoda da se ne vidimo:D

JAN VRHOVNIK said...

Joooj zakaj mi nista sporočila bi prletu v celico... klemna pa itak že poznam :).

Lenart Senica said...

anonimni, ne, bo kar Jukič;)

Misfits, ja fotografsko družabno življenje. Ampak ostalo...
:S

Martin, nisem mel pojma, da bova v Celici. Je pa lušno tam :)

Jan, za drugič zmenjeno;)

Drax said...

jaberemtvojblog

charles artaud said...

jukič je res legenda. sem ga pa že vidu, ko takole prestopa v zidanem m., pa čeprav je bil prejšnji dan najbrž na drugem koncu krogle.

izgleda kot idealen dan :)

Lenart Senica said...

Charles, izgleda, ja.

Grenak priokus ostaja.

Klemen Ilovar said...

no res je blo nice druženje.. lahko ponovimo s kašno foto expedicijo ker vidim, da te folk hoče spoznat hehe:D

Dan said...

A si se pol ogrel za 5ko?