Friday, August 17, 2007

SPET pavza, bogami


Spet, ja.

Tokrat samo čez vikend.

Nekje pri Kranjski gori.

Menda.


Priporočam dva komada.
Zmelkoow - Sentiš Navadni
Mi2 - Odhajaš (Balada za zgornjo sosedo)


Mami.


Kaj naj napišem. Moji roditelji so izvedeli, da sem dne štirinajstega avgusta (brez njihove vednosti) organiziral oddelčno zabavo.
Hja, in kako so izvedeli za mini razredno fešto? Preko bloga, seveda. Ob tej priložnosti se zahvaljujem svojemu očetu, ker bere moj blog.
"Fotr, zakon si!"

Odhajanje.


Veste kaj je lepo? Utrinki. In če si ob trenutku, ko se utrne zvezda, še kaj zaželiš - še toliko lepše. Če si takrat v družbi tiste osebe, ki jo imaš rad ob sebi - najlepše.
Zaželel sem si, bil sem z njo... Kaj mi manjka?
Sem srečen
?
Mogoče je končno ločilo pri prejšnjem stavku napačno, kaj pa vem.


6 comments:

Drax said...

zurka - jao
locilo - ;-)

sekundek said...

:D tudi moja mama je že zbrskala in zdaj bo jeba :) Hec more bit. Ko bi še druge stvari tako enostavno našla. Recimo kako mail FW ipd.

Martin Kavšček said...

hehe, take štorije so čez neki časa pol najbolj smešne ko jih pogledaš z distance in se jim smejiš:)

M@T!C said...

Izjava leta (Fotr zakon si)

vido said...

ločilo je napačno :)

bloodi said...

sam ne se obest spet:D