Wednesday, August 08, 2007

Severin Koller Photography

Dobro jutro.

Danes je en čuden dan. Ne vem zakaj, morda je neprespanost botrovala, da sem računalnik prižgal šele ob pol enih. Prej sem od ranega jutra - bral! Čudno, ja.

No, danes se mi ne ljubi objavljati fotk, brez skrbi, imam jih dovolj za cel mesec fotobloganja. Pa še en film čaka na razvijanje.
Danes bi vam rad pokazal en super foto blog, blog avstrijskega fotografa Severina Kollerja. Model še vedno fotka na film. Z dobro staro Leico M6.

Fotke so po mojem okusu - 50mm, FF, odprta zaslonka... Njam.

Torej, KLIK KLIK!

P.S.: Na seznam foto blogov ob priliki dodajam še tri fotografe.
Lippi
xKx
Koleznik
Če ima še kak foto bloger željo, ga z veseljem dodam.

1 comment:

Ciril Jazbec said...

haha. sem ravno googlal Severina in našel tole. kolega iz Dunaja. svoj čas je bil noro popularen na Deviantartu! kupil si je vso opremo s prodajo printov...potem so ga pa banali zaradi nekih for... delal je nore fotke arhitekture, detajlov, folka...zdaj pa se je vrgel bolj v reportažo.